وارث 3 هزار میلیارد تومان بدهی راه های روستایی هستم

به گزارش خانه انگلیسی، خبرنگاران/خوزستان وزیر راه و شهرسازی گفت: اعتبار راه های روستایی در دو سال گذشته حدود 510 میلیارد تومان بوده است و من وارث 3 هزار میلیارد تومان بدهی راه های روستایی هستم.

وارث 3 هزار میلیارد تومان بدهی راه های روستایی هستم

محمد اسلامی 27 آذرماه در حاشیه جلسه جمع بندی سفر خود به خوزستان در جمع خانه انگلیسی اظهار کرد: در بحث راه های روستایی به دنبال توسعه و سرعت بخشیدن به محرومیت زدایی هستیم و در این زمینه به توازن و عدالت منطقه ای نیز توجه داریم تا برخورداری ها متوازن باشد و بی عدالتی در جایی رخ ندهد.

وی افزود: بر اساس شاخص هایی که در قانون تعریف شده است کوشش خواهیم کرد که تا در سرانجام سال 99 همه روستاهای بالای 50 خانوار دارای راه آسفالت باشند.

وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: در قالب اجرای طرح های ابرار یک و ابرار 2، بیش از 8 هزار کیلومتر راه روستایی در کشور آسفالت شده است و این کار، یک گام بسیار عظیم برای کشور است.

وی گفت: اعتبار راه های روستایی در دو سال گذشته حدود 510 میلیارد تومان بوده است و من وارث 3 هزار میلیارد تومان بدهی راه های روستایی هستم.

اسلامی خاطرنشان کرد: در خوزستان تا سرانجام دولت، حدود یک هزار کیلومتر آسفالت خواهد شد. در این زمینه براساس آنچه قول داده شده 500 کیلومتر راه روستایی آسفالت خواهد شد و 500 کیلومتر دیگر نیز در صورت فراهم شدن منابع، اجرایی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "وارث 3 هزار میلیارد تومان بدهی راه های روستایی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وارث 3 هزار میلیارد تومان بدهی راه های روستایی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید