اخبار سیاسی

تشکیل کارگروه گردشگری دریایی در استان های ساحلی

مدیرکل امور مجلس وزارت میراث فرهنگی، از تشکیل کارگروه گردشگری دریایی به ریاست استانداران و دبیری مدیران کل میراث فرهنگی استان های ساحلی اطلاع داد.

6 اسفند 1402

یک نماینده: تفکیک وزارت بازرگانی 5 هزار میلیارد تومان هزینه خواهد داشت

نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با گزارش کمیسیون اجتماعی در خصوص کلیات لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی گفت: در دوره های گذشته نیز این درخواست مطرح بود روحانی با واسطه و بی واسطه 4 بار تشکیل وزارت بازرگانی را بیان...

26 تیر 1402

تندیس سعدی با حضور وزیر فرهنگ رونمایی می شود

مجید قادری آذر، معاون فرهنگی و هنری شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران ، درباره تاریخ نصب تندیس سعدی بیان نمود: دوشنبه، یازدهم اردیبهشت، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای شورای شهر، شهردار و معاونان شهرداری تهران...

9 اردیبهشت 1402

برنامه های یادروز سعدی به وسیله مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس تشریح شد

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، برنامه های یادروز سعدی به وسیله مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس تشریح شد.

31 فروردین 1402

ترخیص کالای منطقه ها آزاد با سازمان امور مالیاتی و گمرک است

معاون مالی دبیرخانه شورای عالی منطقه ها آزاد و ویژه مالی گفت: با هماهنگی سازمان امور مالیاتی و گمرک ایران ترخیص کالا های این محدوده ها با صدور چک برای مالیات بر ارزش افزوده تسهیل و تسریع شد.

13 دی 1401

پیشنهاد رئیسی درباره حقوق سال آینده کارمندان

رئیس جمهور تعدادی از اعضای دولت را مامور کرد راه چاره های پرداخت حقوق بر اساس اندازه بهره وری و کیفیت کار و ارائه خدمت را تهیه نمایند تا در بودجه سال آینده لحاظ گردد.

15 آذر 1401

سوار آسانسورهای عمومی تهران نشوید؛ نیمی از آنها تاییدیه استاندارد ندارند

مدیرکل استاندارد و دبیر شورای استاندارد استان تهران گفت: فقط 45 درصد آسانسورهای دستگاه های اجرایی، 11 درصد آسانسورهای مراکز تجاری، 22 درصد آسانسورهای بیمارستان ها و مراکز درمانی و 6.5 درصد آسانسورهای دانشگاه های استان دارای تأیید استاندارد با تاریخ معتبرند.

27 مهر 1401

گلفرها، پولدار نیستند ، رقابت خانوادگی در 18 میدان

کمتر از 2 دهه از تشکیل انجمن مینی گلف زیر نظر فدراسیون گلف ایران می گذرد. ورزشی که علی رغم تصور عموم جامعه، لاکچری و گران قیمت نیست و مسئولان آن می خواهند با افزایش تعداد زمین های این ورزش، آن را به علاقه مندان معرفی نمایند.

20 مهر 1401

نتایج نهایی کنکور ارشد 1401 اعلام شد

تهران (پانا) - نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

9 شهریور 1401

استیون کینگ: برای فکر نکردن به ترامپ رُمان نوشتم

استیون کینگ نویسنده مطرح آمریکایی، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا را فردی وحشتناک توصیف کرد.

25 مرداد 1401

چرا به فرهنگ خرید دست دوم احتیاج داریم؟

دنیای امروز، دنیای تجربه های تازه است. دنیایی که ما را مجبور می نماید سبک دیگری را برای زندگی کردن انتخاب کنیم. خانه های کوچکتر، جای کمتر، ارتباطات محدودتر، انزوا و حتی آلودگی هوای بیشتر و زمین گرم تر. ما دیگر یاد گرفته ایم که در کتاب ها و اخبار درباره...

7 مرداد 1401

ثبت نام مجدد نهضت ملی مسکن از 15 تیرماه

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: بعد از 15 تیرماه سامانه طرح های حمایتی مسکن برای متقاضیان تازه به مدت 15 روز باز می شود تا همزمان با اجرای طرح نهضت ملی مسکن برای متقاضیان پالایش شده، امکان ثبت نام از افراد تازه نیز فراهم باشد.

31 تیر 1401

برانکو و سیاستی که در پیش گرفت

برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس دوران شکوهمند و موفقی را پشت سر گذاشت و محبوبیت بسیار بالایی کسب کرد. بنابراین عجیب نیست که او همچنان از ضریب نفوذ بسیار بالایی بین طرفداران برخوردار باشد. هر اظهار نظر ساده برانکو کلی در ایران مورد توجه قرار می گیرد و بازتاب...

29 تیر 1401

با این 9 روش می توانید مشتریانی وفادار داشته باشید

مدیران کسب وکارها معمولاً در پی روش های برای افزایش تعداد مشتریانی هستند که همواره از خدمات و یا کالاهای ما استفاده می نمایند؛ به عبارت دیگر، دنبال مشتریان ثابت هستند. این موضوع تحت عنوان وفاداری مشتری نامیده می گردد و یکی از اصلی ترین اهداف هر کسب وکاری...

1 تیر 1401

پیوست عدالت، امنیت و مردمی بودن حذف یارانه آرد صنعت، مخدوش است

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل درنامه ای به رئیس جمهور از حذف یارانه آرد صنعت انتقاد کرد.

30 خرداد 1401

مردم سالاری چه چیزی هست و نیست؟

خبرنگاران(ایبنا)- مترجم سیدامین موسوی زاده: یان-ورنر مولر، فیلسوف سیاسی و مورخ ایده های سیاسی آلمانی، استاد علوم اجتماعی راجر ویلیامز استراوس در دانشگاه پرینستون است. او عضو کالج آل سولز آکسفورد بوده و کرسی های استاد مدعو زیادی داشته است. تفسیر روابط...

27 خرداد 1401

ایران: قطعنامه شورای امنیت درباره یمن تبعات منفی در راستا صلح خواهد داشت

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با انتقاد از قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل درباره بحران یمن آن را دارای تبعات منفی در راستا صلح توصیف کرد.

25 خرداد 1401

خواهر رهبر کره شمالی، سئول را تهدید کرد

فارس نوشت: اظهارات وزیر دفاع کره جنوبی درباره توانمندی کشورش برای ضربه زدن به همسایه شمالی، با واکنش تند پیونگ یانگ روبرو شد.

13 خرداد 1401

آمار گم شده بافت فرسوده کجاست؟

تهران (پانا) - آمار مربوط به نوسازی بافت فرسوده به لحاظ تعداد واحدهای نوسازی شده در سال های اخیر در حالی در دسترس کارشناسان و طیف فعال بازار مسکن قرار ندارد که یک سوال مهم در این رابطه آن است که این آمار کجاست؟

10 خرداد 1401

صدور ویزا متقاضیان سفر به ایران در جام جهانی 2022، رایگان شد

سخنگوی دولت از رایگان شدن صدور ویزا متقاضیان سفر به ایران در جریان رویداد جام جهانی 2022 قطر، اطلاع داد.

10 خرداد 1401
تعداد: (253)