اخبار مجلس

یک نماینده: تفکیک وزارت بازرگانی 5 هزار میلیارد تومان هزینه خواهد داشت

نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با گزارش کمیسیون اجتماعی در خصوص کلیات لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی گفت: در دوره های گذشته نیز این درخواست مطرح بود روحانی با واسطه و بی واسطه 4 بار تشکیل وزارت بازرگانی را بیان...

26 تیر 1402

ترخیص کالای منطقه ها آزاد با سازمان امور مالیاتی و گمرک است

معاون مالی دبیرخانه شورای عالی منطقه ها آزاد و ویژه مالی گفت: با هماهنگی سازمان امور مالیاتی و گمرک ایران ترخیص کالا های این محدوده ها با صدور چک برای مالیات بر ارزش افزوده تسهیل و تسریع شد.

13 دی 1401

پیشنهاد رئیسی درباره حقوق سال آینده کارمندان

رئیس جمهور تعدادی از اعضای دولت را مامور کرد راه چاره های پرداخت حقوق بر اساس اندازه بهره وری و کیفیت کار و ارائه خدمت را تهیه نمایند تا در بودجه سال آینده لحاظ گردد.

15 آذر 1401

سوار آسانسورهای عمومی تهران نشوید؛ نیمی از آنها تاییدیه استاندارد ندارند

مدیرکل استاندارد و دبیر شورای استاندارد استان تهران گفت: فقط 45 درصد آسانسورهای دستگاه های اجرایی، 11 درصد آسانسورهای مراکز تجاری، 22 درصد آسانسورهای بیمارستان ها و مراکز درمانی و 6.5 درصد آسانسورهای دانشگاه های استان دارای تأیید استاندارد با تاریخ معتبرند.

27 مهر 1401

وزیر بهداشت: انتصابات در دانشگاه ها بر اساس تعهد، تخصص و انقلابی گری است

تهران (پانا) - وزیر بهداشت با حضور در مجلس تاکید نمود که انتصابات در دانشگاه ها بر اساس تعهد، تخصص و انقلابی گری است.

29 فروردین 1401

تصویب طرح سیاست های تشویقی ارتقاء کیفی ساختمان ها در لایحه تعرفه عوارض محلی 1401

خبرگزاری خبرنگاران-با پیشنهاد معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز و استقبال اعضای شورای ششم، طرح سیاست های تشویقی برای ارتقاء کیفی ساختمان ها در لایحه تعرفه عوارض محلی 1401 تا سقف 20 درصد مورد تصویب قرار گرفت.

15 اسفند 1400

لزوم تنظیم لایحه بهبود فضای کسب و کار به وسیله شهرداری

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران باید در راستای توسعه کارآفرینی نسبت به تدوین و پیشنهاد لایحه بهبود فضای کسب و کار در کلانشهر تهران اقدام کند.

1 اسفند 1400

کریمی: کمبود کیت تشخیص اومیکرون نداریم ، نسخه نویسی الکترونیک به سرعت در حال پیشرفت است

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: کیت تشخیص اومیکرون در کشور طراحی و ساخته شده و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

21 بهمن 1400

ترامپ، کمربند مشکی دان 9 تکواندو گرفت ، با همین لباس به کنگره می روم!

ترامپ، وعده داد که اگر دوباره به کاخ سفید راه یابد، با همین لباس و کمربند مشکی تکواندو، به کنگره آمریکا خواهد رفت.

9 بهمن 1400

معین عناوین 5 گانه رتبه بندی معلمان در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب یک ماده از لایحه نظام رتبه بندی معلمان، عناوین 5 گانه رتبه بندی معلمان را معین کردند.

20 آبان 1400

دانشگاه آزاد و آستان قدس رضوی تفاهم نامه همکاری امضا کردند

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد و آستان قدس با هدف ارتقای زیرساخت های اقتصاد دانش بنیان به امضای رئیس دانشگاه آزاد و قائم مقام تولیت آستان قدس رسید.

4 مهر 1400

ایجاد 7 هزار شغل نو در استان تهران در هفته دولت

تهران (پانا) - استاندار تهران اطلاع داد همزمان با هفته دولت 550 طرح با 11 هزار میلیارد تومان افتتاح و برای هفت هزار نفر هم شغل ایجاد شد.

13 شهریور 1400

88 دانشگاه مشمول طرح ساماندهی می شوند

معاون پژوهشی وزارت علوم گفت: با توجه به طرح ساماندهی از 120 دانشگاه وزارت علوم، 88 دانشگاه مشمول این طرح می شوند. پس از ساماندهی این دانشگاه ها تبدیل به 46 یا 44 دانشگاه خواهند شد.

6 تیر 1400

تخصیص مواد پتروشیمی فقط به واحد های فعال مجوزدار

به گزارش خبرنگاران، سعید زرندی در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه گلوگاه های اداری مربوط به تسهیل در فراوری، شناسایی شده است، اضافه نمود: این واحد ها مکلفند مواد پتروشیمی مرتبط با فعالیت خود را مستقیم در خط فراوری مصرف نمایند....

23 خرداد 1400

خبرنگاران 11 گواهی نامه انطباق معیار مصرف انرژی در لرستان صادر شد

خرم آباد - خبرنگاران - مدیرکل استاندارد لرستان گفت: پارسال 11 گواهی نامه انطباق معیار مصرف انرژی برای واحدهای تولیدی و صنعتی در استان صادر شد.

2 خرداد 1400

مهلت پرداخت وام کرونا ویژه گردشگری تمدید شد

به گزارش خبرنگاران، معاون گردشگری در نامه ای به مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرد که پیرو بخشنامه و ابلاغ بانک مرکزی به بانک های عامل، مهلت پرداخت تسهیلات به فعالان گردشگری تا سرانجام بهمن ماه 99 تمدید شد.

3 اسفند 1399

گام پیروز بانک مرکزی در ادغام بانک ها و موسسه اعتباری وابسته به نیروهای مسلح

بانک مرکزی ضمن اعلام سرانجام برنامه جامع ادغام بانکها و موسسه اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه، توضیحاتی را در مورد فرایندهای طی شده ارائه می نماید.

9 بهمن 1399

خبرنگاران قالیباف : سربلندی پرسپولیس را آرزو می کنم

تهران - خبرنگاران - رئیس مجلس شورای اسلامی آدینه شب در آستانه مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا با جعفر سمیعی مدیرعامل و یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در تماس های تلفنی جداگانه گفت وگو کرد و برای بازیکنان این تیم آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

4 بهمن 1399

سیاهپوستان میشیگان آمریکا از ترامپ شکایت می کنند؟

خبرنگاران : شماری از سیاهپوستان ایالت میشیگان آمریکا گفته اند که از دونالد ترامپ رئیس جمهوری و ستاد انتخاباتی اش به اتهام تلاش های هدفمند برای ابطال آرای شهروندان آمریکایی - آفریقایی به منظور بازگرداندن نتیجه رای...

3 دی 1399

جزئیات نحوه فعالیت اصناف از شنبه در تهران

براساس مصوبات جدید ستاد ملی کرونا از روز شنبه فقط مشاغل سطح یک مجاز به فعالیت هستند و همین مشاغل نیز برای فعالیت باید نکاتی را در نظر داشته باشند.

30 آذر 1399
تعداد: (42)