پیروزی در تبریز می تواند حکم قهرمانی پرسپولیس را امضا کند

به گزارش خانه انگلیسی، بهنام ابوالقاسم پور در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد دیدار پرسپولیس مقابل تراکتورسازی که امروز چهارشنبه در استادیوم یادگار امام تبریز برگزار می گردد، گفت: این دیدار می تواند حکم قهرمانی پرسپولیس را امضا کند. با توجه به اینکه تراکتورسازی در سه بازی قبلی خود باخته است شانس زیادی برای قهرمانی ندارد اما این تیم برای دفاع از حیثیت فوتبالی اش با نهایت توان مقابل پرسپولیس بازی خواهد نمود.

پیروزی در تبریز می تواند حکم قهرمانی پرسپولیس را امضا کند

مهاجم پیشین پرسپولیس ادامه داد: قطعاً فشار طرفداران تراکتورسازی برای تشویق و حمایت تیمشان در بالاترین سطح خواهد بود. این تیم طرفداران زیادی دارد که می تواند کار را برای پرسپولیس در تبریز سخت کند. با این حال من معتقدم اگر پرسپولیس بتواند در میانه میدان، کنترل توپ را در اختیار بگیرد برنده می گردد.

وی با اشاره به فشردگی بازی های پرسپولیس به خاطر همزمانی دیدارهای هفته های پایانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا اذعان داشت: این موضوع چند ماهی است که گریبان تیم های ایرانی حاضر در باشگاه های آسیا را گرفته است. به نظرم پرسپولیس از لحاظ فنی استحقاق صعود به مرحله بعدی را دارد. باید دو دیدار باقیمانده خود را حتماً پیروز گردد تا بتواند شانس صعودش را حفظ کند. عملکرد پرسپولیس در فصل جاری بسیار خوب بود و حیف است این تیم خیلی زود حذف گردد.

ابوالقاسم پور درباره انتقاداتی که در هفته های اخیر بابت گل نزدن علی علیپور مطرح می گردد نیز صحبت کرد و گفت: نباید به این بازیکن فشار بیاوریم. او زحمات خودش را کشیده و خوب هم عمل نموده است. شاید علیپور احتیاج به تمرکز برای گلزنی دارد. متأسفانه مهاجمان دیگر پرسپولیس نتوانستند انتظارات را برآورده نمایند و فشارش روی علیپور است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پیروزی در تبریز می تواند حکم قهرمانی پرسپولیس را امضا کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی در تبریز می تواند حکم قهرمانی پرسپولیس را امضا کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید