چه رنگ کاغذ دیواری خانه را بزرگ نشان می دهد

به گزارش خانه انگلیسی، آیا دوست دارید فضای خانه خود را بزرگ تر و دل بازتر نشان دهید؟ این کار با استفاده از کاغذ دیواری ممکن است.

چه رنگ کاغذ دیواری خانه را بزرگ نشان می دهد

خانه های امروزی اغلب متراژ پایینی دارند و افراد در کوشش هستند تا با ترفندهای مختلف خانه خود را وسیع تر نشان دهند. سوال اینجاست که چه رنگ کاغذ دیواری خانه را بزرگ تر نشان می دهد؟ در ادامه انواع مدل هایی که باعث وسیع تر دیده شدن خانه می شوند را آنالیز خواهیم کرد. پس مطالعه این مقاله را از خود دریغ نکنید. در این مطلب از خانه انگلیسی به معرفی برترین کاغذ دیواری برای خانه کوچک می پردازیم.

استفاده از کاغذ دیواری رنگ روشن برای پذیرایی؛ ترفندی موثر برای بزرگ تر دیده شدن فضا

یکی از کاربردی ترین روش ها برای بزرگ تر نشان دادن اتاق استفاده از رنگ است. سوال اینجاست که چه رنگ خانه را بزرگ نشان می دهد؟ بله درست حدس زدید! رنگ های روشن. این رنگ ها نور اتاق را بیشتر می نمایند و باعث بزرگ تر دیده شدن فضا می شوند. بعلاوه رنگ های روشن حس آرامش و راحتی را نیز به افراد القا می نمایند. اگر در دکوراسیون منزل خود از طیف رنگ های روشن بهره ببرید یک خانه دل باز با هارمونی چشم نواز خواهید داشت. بعلاوه به کارگیری رنگ های شاد در کنار رنگ های روشن به فضا روح می دهد.

کاغذ دیواری ها در مقایسه با سایر دیوارپوش ها مانند رنگ مقرون به صرفه تر هستند. بعلاوه شما می توانید با استفاده از کاغذ دیواری در بخشی از خانه جلوه بصری بسیار زیبایی ایجاد کنید. قیمت کاغذ دیواری باتوجه به جنس، متراژ، کارخانه سازنده و طرح آن تعیین می گردد. شما توانید باتوجه به سلیقه، احتیاج و بودجه خود انواع کاغذ دیواری در طرح ها و رنگ های متنوع را بخرید.

کاغذ دیواری با رنگ های پاستلی؛ برترین رنگ کاغذ دیواری برای خانه های کوچک

رنگ های پاستلی طیف های بسیار زیبایی دارند و حس شیرین آرامش را در افراد منزل ایجاد می نمایند. اگر خانه کوچکی دارید، استفاده از این رنگ ها را به عنوان کاغذ دیواری ساده و شیک برای پذیرایی و اتاق خواب نباید فراموش کنید. رنگ های پاستلی طیف گسترده ای را دربرمی گیرند و دکوراسیونی گرمابخش و محبت آمیز برایتان به وجود می آورند. این رنگ ها بیشتر برای کاغذ دیواری برای پذیرایی و اتاق خواب خانه های مدرن مناسب هستند و هارمونی بسیار جالبی ایجاد می نمایند.

افرادی که صاحب خانه هایی با متراژ پایین هستند، بسیاری مواقع در انتخاب کاغذ دیواری ناامید می شوند. کاغذ دیواری خانه 60 متری به مقدار کاغذ دیواری خانه های ویلایی مهم است و انتخاب های بسیاری پیش روی شما واقع شده است.

رنگ های خنثی؛ انتخابی مطمئن برای خانه های کوچک

ساده ترین راه برای بزرگ نشان دادن منزل، استفاده از رنگ های خنثی است. رنگ هایی مانند سفید، کرم، شیری، بژ و طوسی با اغلب سبک های دکوراسیون هماهنگ می شوند. به کارگیری این رنگ ها در کنار طرح های ساده و خلوت، محیط خانه را از یکنواختی خارج می نماید و حس بهتری به وجود می آورد. برای مثال می توانید کاغذ دیواری راهرو را متفاوت با کاغذ پذیرایی انتخاب کنید. البته کاغذ دیواری خانه های لاکچری اغلب از رنگ های خنثی به همراه طرح های لوکس و برجسته استفاده شده است. در بخش بعدی درباره رنگ های ترکیبی و مکمل بیشتر صحبت خواهیم کرد.

رنگ های ترکیبی و مکمل؛ ایجاد جلوه بصری در فضاهای کوچک و بزرگ

رنگ های مکمل یا ترکیبی با تنالیته مشابه علاوه بر ایجاد جلوه بصری، به وسیع تر دیده شدن پذیرایی و اتاق خواب نیز یاری می نمایند. البته باید از طیف رنگ های روشن، پاستلی یا خنثی بهره ببرید. اگر به رنگ های تیره علاقه دارید نیز می توانیددر بخش های کوچکی از دیوارهای منزل از آن ها بهره ببرید. استفاده از رنگ های ترکیبی کار کاملا تخصصی است و ریسک بالایی دارد؛ ازاین رو حتما با افراد کاربلد مشورت کنید.

این سوال برای بعضی افراد ایجاد می گردد که آیا باید کل خانه را کاغذ دیواری کرد؟ خیر هیچ اجباری در این کار نیست و شما می توانید از ترکیب رنگ و کاغذ دیواری در بخش های مختلف منزل بهره ببرید.

استفاده از طرح های شلوغ و رنگ های تیره در خانه های کوچک ممنوع!

طرح های شلوغ و رنگ های تیره باعث کوچک تر دیده شدن فضا می شوند. بعلاوه ممکن است باعث ایجاد اضطراب در افراد شوند. در استفاده از طرح های شلوغ و رنگ های تیره حتی در خانه های بزرگ نیز باید اعتدال را رعایت کنید. اگر به رنگ های شلوغ علاقه دارید فقط قسمت کوچکی از دیوار را با استفاده از کاغذ دیواری های گلدار یا رنگ های تیره تزیین کنید. به کارگیری این رنگ ها در کل فضای خانه توصیه نمی گردد.

متنوع ترین و زیباترین کاغذ دیواری ها را از لینوم فلکس بخرید

در مقاله چه رنگ کاغذ دیواری خانه را بزرگ نشان می دهد؟ به شرح درباره رنگ ها و طرح های مناسب کاغذ دیواری برای خانه های کوچک پرداختیم. امیدواریم با این نکات، خریدی هوشمندانه داشته باشید. برای خرید کاغذ دیواری بهتر است به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید تا ضمن مشورت تخصصی محصولی با کیفیت به شما عرضه گردد.

بیش از یک قرن است که شرکت لینوم فلکس در زمینه واردات کاغذ دیواری، پارکت، لمینت و متریال های دکوراسیون داخلی فعالیت می نماید. این شرکت با عرضه محصولات باکیفیت، متنوع و متناسب با سلیقه ایرانی، در کوشش است تا مشتریان خود را راضی نگه دارد. برای خرید انواع مدل کاغذ دیواری برای خانه های کوچک، به سایت linumflex.com مراجعه کنید یا با شماره 02122824933 تماس بگیرید.

منبع: پیام دلتا

به "چه رنگ کاغذ دیواری خانه را بزرگ نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه رنگ کاغذ دیواری خانه را بزرگ نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید