چگونه تصاویر را در حالت PNG در تلفن های هوشمند گلکسی ذخیره کنیم؟

به گزارش خانه انگلیسی، نسخه سفارشی اندروید سامسونگ، One UI، بسیاری از ویژگی ها و تغییرات مثبت را شامل می گردد. با این حال، بعضی از بخش های UI نیز وجود دارند که به نظر عجیب می رسند. مانند نحوه ذخیره تصاویر به جای فرمت PNG پیش فرض (که معمولا در اندروید استفاده می گردد)، در قالب JPEG فشرده شده. مطمئناً این فرمت جدید مقدار کمی از فضای ذخیره سازی را اشغال می نماید، اما تصاویر پس از به اشتراک گذاری، معمولاً وحشتناک به نظر می رسند.

چگونه تصاویر را در حالت PNG در تلفن های هوشمند گلکسی ذخیره کنیم؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، در نسخه اولیه One UI اندروید 9 پای تنظیم دیگری برای بازگشت به PNG وجود نداشت، اما در نهایت این مشکل در One UI 2.0 (Android 10) رفع شد. اگر تلفن گلکسی شما به روزرسانی اندروید 10 خود را دریافت نموده است، یا اگر تلفن شما با نرم افزار به روز شده از جعبه همراه بود، در اینجا نحوه تغییر قالب تصویر آورده شده است.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که برنامه تنظیمات را روی تلفن خود باز کنید، ویژگی های پیشرفته، سپس تصاویر و ضبط صفحه را انتخاب کنید. سپس منویی را برای انتخاب قالب عکس مشاهده کنید. روی آن ضربه بزنید و PNGرا انتخاب کنید. اگر گزینه ای را در آنجا پیدا نکردید، در جستجوی تنظیمات جستجوی قالب را جستجو کنید.

اکنون وقتی تصاویر در رسانه های اجتماعی یا پیغام ها به اشتراک گذاشته می شوند، تصاویر صفحه نمایش واضح به نظر می رسند.

منبع: انتخاب

به "چگونه تصاویر را در حالت PNG در تلفن های هوشمند گلکسی ذخیره کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه تصاویر را در حالت PNG در تلفن های هوشمند گلکسی ذخیره کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید