کاویانی نژاد فینالیست شد، شکست ناباورانه نجاتی در نیمه نهایی

به گزارش خانه انگلیسی به اسلواکی، علیرضا نجاتی نماینده وزن 60 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی جوانان ایران امشب در دیدار نیمه نهایی رقابتهای قهرمانی جوانان دنیا که در شهر ترنوا اسلواکی در جریان است به مصاف حریفی از هند رفت. نجاتی در حالی که در تایم اول4 بر صفر از حریف خود پیش بود در یک غافلگیری به پل رفت و با ضربه فنی نتیجه را واگذار کرد. بدین ترتیب او راهی دیدار رده بندی این وزن شد.

کاویانی نژاد فینالیست شد، شکست ناباورانه نجاتی در نیمه نهایی

نجاتی صبح امروز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف ایلیف از بلغارستان رفت و با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید. وی در دیدار بعدی به مصاف آندره گینس از آلمان رفت و با نتیجه 9 بر صفر پیروز شد و با نیمه نهایی راه یافت.

همچنین امین کاویانی نژاد امشب در دیدار نیمه نهایی وزن 72 کیلوگرم به مصاف یاربیلوف از روسیه رفت و با نتیجه یک بر یک حریف را شکست داد و فینالیست شد.

وی صبح امروز در دور اول با حسین اف از ازبکستان کشتی گرفت و توانست با نتیجه 8 بر صفر پیروز گردد. وی در دور دوم هم به مصاف حریفی از کرواسی رفت و با نتیجه 10 بر صفر از سد او گذشت. کاویانی نژاد در دور سوم در برابر ساندرس از آلمان نهاده شد و با پیروزی 8 بر صفر راهی نیمه نهایی شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کاویانی نژاد فینالیست شد، شکست ناباورانه نجاتی در نیمه نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاویانی نژاد فینالیست شد، شکست ناباورانه نجاتی در نیمه نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید