کولاکوویچ: حضور در المپیک مهمترین هدف پیش روی والیبال ایران است، میرزاجانپور آمادگی لازم را نداشت

به گزارش خانه انگلیسی، ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: میرزاجانپور نشان داد که آمادگی لازم را ندارد و برای لیگ ملت های والیبال آماده نیست.

کولاکوویچ: حضور در المپیک مهمترین هدف پیش روی والیبال ایران است، میرزاجانپور آمادگی لازم را نداشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خانه انگلیسی، ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پیش از شروع تمرین عصر امروز شاگردانش درباره اضافه شدن بازیکنان لژیونر به اردوی این تیم گفت: لژیونرها با آمادگی خوبی به اردو اضافه شدند که باعث تعجب من شد. تنها بازیکن باقیمانده میلاد عبادی پور است که به خاطر مصدومیت پس از 20 روز استراحت به تمرینات اضافه خواهد شد و باید دید در چه شرایطی است. در مجموع از شرایط بازیکنان راضی هستم.

وی ادامه داد: متأسفانه هیچ بازی تدارکاتی برای تیم ملی ایران مهیا نشد و من مطمئنم که نخستین بازی رسمی ما در لیگ ملت های والیبال مقابل ایتالیا خواهد بود.

کولاکوویچ درباره حذف مجتبی میزاجانپور از جمع اردونشینان گفت: تصمیم گیری در شرایط سخت، شغل من است و هر روز چنین کاری را انجام می دهم. ما در پست دریافت کننده هفت بازیکن داشتیم و من تصمیم گرفتم با توجه به شرایط بازیکنان، میرزاجانپور را از اردو حذف کنم. او در این مدت کوشش زیادی در اردو انجام داد، ولی به نظرم آمادگی لازم را نداشت و نشان داد که برای لیگ ملت ها آماده نیست. در روزهای آینده یک بازیکن دریافت کننده دیگر نیز حذف خواهد شد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره فصل 2019 والیبال ایران گفت: فصل بسیار سختی پیش روی ماست و تمام کوشش ما برای رسیدن به المپیک است. حضور در توکیو مهمترین هدف پیش روی والیبال ایران است.

وی در سرانجام عنوان نمود: لیست نهایی بازیکنان برای شرکت در لیگ ملت های والیبال در لحظه آخر و پیش از اعزام اعلام خواهد شد و بازیکنانی که در ترکیب قرار نگیرند، در کنار تیم جوانان به تمرین خواهند پرداخت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کولاکوویچ: حضور در المپیک مهمترین هدف پیش روی والیبال ایران است، میرزاجانپور آمادگی لازم را نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاکوویچ: حضور در المپیک مهمترین هدف پیش روی والیبال ایران است، میرزاجانپور آمادگی لازم را نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید