گارگاه های آموزشی انجمن علوم و صنایع چوب و کاغذ ایران برگزار می گردد

به گزارش خانه انگلیسی، احمد ثمری ها، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ، با اشاره به برنامه های این انجمن در ششمین نمایشگاه کاغذ و مقوا، گفت: انجمن علوم و صنایع چوب و کاغذ ایران با همکاری شرکت آینده اندیشان رادینا بعلاوه ارتقای سطح علمی و دانش بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان نمایشگاه کاغذ و مقوا دو کارگاه آموزشی تخصصی برگزار می نماید.

گارگاه های آموزشی انجمن علوم و صنایع چوب و کاغذ ایران برگزار می گردد

وی با بیان اینکه این دو کارگاه سه شنبه سوم مرداد برگزار خواهند شد، اضافه کرد: کارگاه اول راهکارهای کلیدی پیش روی صنایع کاغذ و مقوا برای بهبود عملکرد مالی و زیست محیط و ارتقای کیفیت محصول است که با حضور حسین رسالتی، استاد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری از ساعت 9 تا 10:15 برگزار خواهد شد.

ثمری ها با اشاره به کارگاه دوم پیش بینی شده برای این نمایشگاه، توضیخ داد: کارگاه کارخانه خمیرکاغذ دیروز، پالایشگاه زیستی امروز؛ زیرساختی جهت تضمین جریان پایدار مواد و انرژی نیز به وسیله سحاب حجازی، دانشیار دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ساعت 10 و 20 تا 11 و 30 دقیقه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه شرکت برای عموم مردم رایگان است، ادامه داد: به همه شرکت کنندگان گواهینامه اعطا خواهد شد و علاقه مندان برای حضور در این دو کارگاه می توانند تا 2 مرداد به شماره 09191663979 پیغام دهند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "گارگاه های آموزشی انجمن علوم و صنایع چوب و کاغذ ایران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گارگاه های آموزشی انجمن علوم و صنایع چوب و کاغذ ایران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید