172 نفر از دانشجویان علوم پزشکی خراسان جنوبی به پیاده روی اربعین اعزام شدند

به گزارش خانه انگلیسی، معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از اعزام 172 نفر از دانشجویان وابسته به این دانشگاه در خراسان جنوبی به پیاده روی اربعین اطلاع داد.

172 نفر از دانشجویان علوم پزشکی خراسان جنوبی به پیاده روی اربعین اعزام شدند

عباس جوادی، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خانه انگلیسی از اعزام 172 دانشجوی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی خراسان جنوبی به پیاده روی اربعین اطلاع داد و گفت: 133 نفر از این دانشجویان از بیرجند اعزام می شوند.

جوادی ادامه داد: به دلیل استقبال گسترده دانشجویان دختر 2 دستگاه اتوبوس به این دانشجویان برای اعزام به پیاده روی اربعین اختصاص داده شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه اردوی دانشجویان علوم پزشکی خراسان جنوبی تا 26 مهر ادامه پیدا می نماید، گفت: جمعی از استادان دانشگاه نیز همراه با دانشجویان اعزام شده اند.

وی برنامه های کاروان پیاده روی اربعین دانشگاه علوم پزشکی بیرجند را تشریح کرد و گفت: زیارت اماکن مقدس کاظمین، نجف، کربلا، کوفه و شرکت در پیاده روی نجف تا کربلا از برنامه های این سفر است و در صورتی که امکان حضور در سامرا فراهم باشد، دانشجویان به زیارت اماکن مقدس این شهر نیزی خواهند رفت.

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند وام ضروری عتبات ویژه پیاده روی اربعین را به 90 دانشجوی متقاضی اعطا نموده است. مبلغ این وام 700 هزار تومان بوده است.

همچنین کاروان پیاده روی اربعین دانشگاه علوم پزشکی بیرجند شب گذشته به کربلا و بین الحرمین رسید. این زائران برای اولین بار است که به کربلای معلا مشرف می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "172 نفر از دانشجویان علوم پزشکی خراسان جنوبی به پیاده روی اربعین اعزام شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "172 نفر از دانشجویان علوم پزشکی خراسان جنوبی به پیاده روی اربعین اعزام شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید