58 عکس کابینت آشپزخانه مدل نو و شیک طراحی شده [ در سال 1400 ]

به گزارش خانه انگلیسی، در دکوراسیون خانه های مدرن با آشپزخانه های باز و متصل به سایر اتاق های خانه، هیچ چیز مانند کابینت آشپزخانه مدل تازه و بروز نمی تواند دیزاین خانه را تحت تاثیر قرار دهد. طراحی پلان و ظاهر آشپزخانه کاری سخت و نیازمند دقت فراوان است به همین دلیل پیش می آید که خانه دارها در انتخاب کابینت خود دچار شک و شبه شوند.

58 عکس کابینت آشپزخانه مدل نو و شیک طراحی شده [ در سال 1400 ]

قلب هرخانه ای آشپزخانه آن است.یک اشپزخانه میتواند کوچک یا عظیم قدیمی و ساده مدرن یا مجلل باشدچیزی که در اینجا اهمیت دارد نحوه چیدمان وسایل داخل آشپز خانه است در سال ها پیش زمانی که امکانات امروزه نبود خانم ها وسایل و ظروف آشپزخانه را در صندوقچه های چوبی قرار میدادند

اما امروزه انواع کابیت ها در رنگ ها و نوع مختلف به خانم ها یاری میکند تا بتوانند به راحتی وسایل های خود را در آن جای دهند کابینت ها هم باعث برطرف مسائل شمامیگردد وعلاوه بر کاربرد فراوانی که دارد باعث زیبایی اشپزخانه میگردد امروزه در بیشتر یا همه خانه هاکابیت وجود دارد با توجه به طرح های تازه ورنگ های کابینت های امروزه نصب ان ها هزینه زیادی دارد ولی در عوض باعث افزایش زیبایی دکوراسیون داخل خانه میگردد و هم میتوانید ظروف های خود را به راحتی در کابینت ها قرار دهید. یکی از مهم ترین عنصر یک اشپز خانه مرتب و تمیزو زیبا وجود کابینت هست.

کابینت های ام دی اف برای آشپزخانه:

امروزه بیشتر مردم از کابینت های ام دی اف استفاده مینمایند زیرا این کابینت ها زیبایی بیشتر و بعلاوه دارای تنوع رن و طرح های زیادی هست ام دی اف از ضایعات دور ریختنی چوب ها بدست می آیند به همین خاطر این کابینت ها تنوع رنگ و طرح بیشتری دارند و این مساله هم باعث شده تا این نوع کابینت ها هواداران بیشتری داشته باشند و بعلاوه ام دی اف ها توانایی بالای برای هماهنگ کردن با سایر قسمت های خانه دارند.

مزایا و معایب کابینت ام دی اف:

دلیل اینکه بیشتر مردم از این کابینت ها استفاده مینمایند این است که این نوع کابینت ها در برابر رطوبت مقاوم هستند . و محیط آشپزخانه که هنگام آشپزی رطوبتش بالا میرود به همین خاطر یک انتخاب مناسب برای اشپزخانه شما مییاشداز ام دی اف در ساخت مبلمان و میز و جایگاه و دکور و کف سازی اتاق ها هم استفاده مینمایند ام دی اف در برابر حرارت و عایق مناسبی برابر صدا است ولی بیشتر استفاده ام دی اف در کابینت سازی است چون در برار رطوبت مقاوم هست و ظاهری زیبا دارد به همین بیشتر کسانی که میخواهند کابینت بخرند ام دی اف را انتخاب مینمایند

آشپزخانه احتیاج به فضای نگهداری زیاد برای انواع لوازم دارد، بنابراین باید قبل از آغاز کار برای کوچکترین قسمت آشپزخانه طرح و نقشه ای داشته باشید. کابینت ها بدون شک مهم ترین قسمت نقشه ریزی دکوراسیون آشپزخانه هستند. اما همانطور که گفتم کابینت های بسیار متنوعی، حتی بیشتر از آنکه فکرش را کنید، در بازار وجود دارند که هر فرد باثبات و مطمئنی را با شک و شبه روبرو می نمایند. در این مطلب سعی دارم 44 مدل از تازهترین و زیباترین کابینت های معرفی شده در بازارهای جهانی را به شما عزیزان معرفی کنم.

محصولات مرتبط با این نوشته

  • سرویس چایخوری 12 پارچه پاشاباغچه مدل Tower فانتزی و شیک

    تصاویر بیشتر و خرید
  • ست کتری و قوری طرح دار تازه

    تصاویر بیشتر و خرید
  • اسپرسو ساز پرانی طرح دار فانتزی

    تصاویر بیشتر و خرید
  • ست مسافرتی و پیک نیک صورتی تازه

    تصاویر بیشتر و خرید
  • سرویس پذیرایی 44 پارچه کیفیت عالی

    تصاویر بیشتر و خرید
  • قهوه ساز بامبوم ظرفیت 600 میلی لیتر شیشه ای

    تصاویر بیشتر و خرید

در بین مدل های مختلف کابینت، نمونه های هایگلاس در یک دوره محبوبیت بسیاری نزد مردم یافتند خصوصا در ایران؛ ولی هم اکنون از این محبوبیت بشدت کاسته شده است. هر چه که باشد بازهم کابینت هایگلاس گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که هنوز به ظاهر درخشان آنها علاقه دارند. ظاهر براق این کابینت ها برای آشپزخانه های تاریک و کوچک بسیار مناسب خواهد بود چرا که با روشن کردن فقط یک لامپ، کل فضای آشپزخانه روشن و درخشان می گردد. برترین راه برای زیبا نشان دادن آشپزخانه های گلاسی، استفاده از طرح های منحنی شکل و گرد است مانند شکل زیر.

کابینت هایی با درب شیشه ای طرح دیگری هستند که بعنوان یک کابینت آشپزخانه مدل تازه و بروز شناخته می شوند. این طرح ها هم برای آشپزخانه های کوچک آپارتمانی بسیار مناسب هستند چرا که حسی از باز بودن فضا ایجاد می نمایند. البته در این روش بیشتر کابینت های بالایی و نصب شده بروی دیوار، شیشه ای می شوند و کابینت های پایینی با همان حالت درب معمولی نصب می شوند. در این قسمت لوازمی از قبیل ظروف کریستالی، شیشه ای، فنجان ها، لیوان ها، ظروف ادویجات و … جاگذاری می شوند در حالی که کابینت های پایینی مخصوص قابلمه و ماهی تابه خواهد بود.

طرح بسیار جالب دیگر که کم کم بین خانه دارهای ایرانی د رحال محبوب شدن است کنتراست رنگی بین کابینت ها است. در این مدل، کابینت های ردیف بالا یا پایین رنگی متضاد نسبت به دیگری خواهند داشت. مثلا ردیف کابینت های بالا رنگ خاکستری می خورند و رنگ کابینت های پایین سفید می گردد. البته راه های بسیار زیادی برای ترکیب رنگ های متفاوت در کابینت آشپزخانه وجود دارد، حتی می توانید بجای دو رنگ از سه رنگ بهره ببرید به این صورت که علاوه بر کابینت های دو رنگ، دیوار بین کابینت را هم رنگی متفاوت بزنید.

یکی از جالب ترین و البته شیک ترین طرح های دکوراسیون آشپزخانه معرفی شده در سال 2017 استفاده از فریم های فلزی و براق برای حاشیه دور کابینت است. همانطور که در عکس های زیر مشاهده می کنید فریم متالیک کابینت ها باعث شده آشپزخانه ظاهری صنعتی و بسیار شیک و متفاوت به خود بگیرد. در کنار فریم فلزی سایر لوازمی که برای آشپزخانه انتخاب شده اند هم در نهایت زیبایی قرار دارند. برای مثال شیر آب ظرفشویی، روکابینتی گرانیتی، گاز طلایی رنگ و همینطور دستگیره درب کابینت ها بسیار جالب و خلاقانه طراحی شده اند.

کابینت های عظیم قدی می تواند راه حلی بسیار خوب برای برطرف مشکل کمبود فضا در آشپزخانه های کوچک باشد. این کابینت ها مزایای بسیاری دارند. کابینت قدی اما ظاهری کشیده و عمودی به آشپزخانه می دهد و از طرفی باید قسمت ظرفشویی و آماده سازی غذا به میز اپن یا جزیره منتقل گردد. البته همانطور که در عکس های زیر معین است می توانید از ترکیب کابینت های بلند قد در کنار کوتاه قد بهره ببرید. در این ترکیب معمولا کابینت های کناری مثلا کابینت های قرار گرفته کنار یخچال با ارتفاع زیاد انتخاب می گردد در صورتی که کابینت های مرکز آشپزخانه ارتفاعی نرمال خواهند داشت.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را هم خوانده اند:

در ادامه سایر عکس های کابینت آشپزخانه مدل تازه را مشاهده خواهید فرمود:

محصولات مرتبط با این نوشته

  • چاقو آشپزخانه چرخان تیغه دایره ای

    تصاویر بیشتر و خرید
  • تابه گریل چدنی با زیره چوبی

    تصاویر بیشتر و خرید
  • شیر جوش شیشه ای پیرکس اصل

    تصاویر بیشتر و خرید
  • سالاد ساز نایسر دایسر Plus

    تصاویر بیشتر و خرید
  • چاقو تیزکن سویفتی حرفه ای

    تصاویر بیشتر و خرید
  • دستمال جذب روغن پاکسا

    تصاویر بیشتر و خرید
منبع: اتاق

به "58 عکس کابینت آشپزخانه مدل نو و شیک طراحی شده [ در سال 1400 ]" امتیاز دهید

862 کاربر به "58 عکس کابینت آشپزخانه مدل نو و شیک طراحی شده [ در سال 1400 ]" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "58 عکس کابینت آشپزخانه مدل نو و شیک طراحی شده [ در سال 1400 ]"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید