از آنچه در بیگ بن و شانزالیزه خواهد گذشت، بیشتر بدانید

به گزارش خانه انگلیسی، در شهرهای توریستی و پرترافیک معمولا اتفاقات نادری ممکن است پیش آید، از جمله تعمیرات یا مراسم و مناسبت های خاصی که می تواند بر گردشگران آن شهر یا آن منطقه، تأثیر بسزایی بگذارد. در ادامه با ما باشید.

از آنچه در بیگ بن و شانزالیزه خواهد گذشت، بیشتر بدانید

لندن برای چندین ماه ساکت خواهد بود

بیگ بن قرار است در هنگام تعمیرات ضروری برج الیزابت و ساعت معروف آن به خواب برود،مجلس عوام اعلام نموده است که دیگر طنین زنگ ساعت برای چندین ماه در راستای اجرای یک برنامه 29 میلیون پوندی به منظور تعمیر نما ومکانیزم ساعت و همچنین ترکهای برج اصلی و سقف شنیده نمی گردد.این همه ماجرا نیست ، نمای ساعت قرار است طرح جدید به خود بگیرد.مسئولین مجلس مشتاق به وفادار بودن به طراحی اصلی آن توسط Augustus Pugin هستند.

در صورت کنجکاوی شما جالب است بدانید که شمای سیاه و طلایی اطراف نمای ساعت در سال 1980 استفاده شده است.بنابراین متخصصان در حال بررسی رنگ اصلی استفاده شده برای تزیین محیط اطراف هر شماره هستند.

ساخت برج 96 متری الیزابت در سال 1856 میلادی به خاتمه رسیده و احتیاجمند انجام تعمیرات و مرمت ترک ها و شکاف ها در قسمت هایی مانند قاب نگه دارنده ناقوس ها که شامل بیگ بن نیزمی گردد می باشد.

قسمت هایی از این ساعت فوق العاده که در سال 1859 نصب شده اند نیز احتیاجمند اقدامات و تحقیقات فوری می باشند.

اقدامات نامبرده احتیاجمند 3 سال زمان است که پیش بینی می گردد از اوایل سال 2017 آغاز گردد.

سخنگوی مجلس عوام در این خصوص گفته است که مکانیزم ساعت احتیاج به متوقف شدن برای چندین ماه به منظور تعمیرات اساسی دارد.

در این زمان صدای زنگی وجود ندارد .همچنین ما در حال اجرا تحقیقات در مورد تاثیر داشتن یا نداشتن به صدا در آمدن ناقوس ها درتعداد دفعات زیاد هستیم که باید در نظرگرفته گردد.به صدا درآمدن ناقوس ها و وارد شدن ضربه به آنها در رویداد های مهم اتفاق می افتد.

در رابطه با هزینه در نظر گرفته شده برای این تعمیرات نیز انتقاد های زیادی صورت گرفته است.

روز بدون خودرو در شانزالیزه

یکی از معروف ترین بلوارهای جهان -شانزالیزه - قرار است در هر ماه یک یکشنبه، بدون خودرو را تجربه کند که از 8 می ، اولین روز آن آغاز می گردد.

تالار شهر پاریس اظهار داشت خیابانها در آن روزهمراه با اولین روز مخصوص پیاده روی که از یکشنبه آغاز می گردد بدون محدودیت می باشند.

در یکشنبه آینده تمامی خودروها در جهت 2 کیلومتری این خیابان محو می شوند.مجموعاً 9 جهت جدید دیگر نیز مخصوص پیاده روی در نظر گرفته شده که به 13 جهت قبلی که در طرح محدودیت های ترافیکی پاریس قرار داشت در غالب برنامه ضد آلودگی تنفس پاریس اضافه می گردد.

مقامات دولتی در مورد تغیرات ترافیکی پیش آمده از قبل بیانیه ای صادر نموده اند.

گسترش مناطق بدون خودرو در راستای قدم های برداشته شده از سپتامبر گذشته که اولین روز بدون خودرو نامیده شد انجام می گیرد و این اجازه را به دوچرخه سواران و عابران پیاده می دهد که با آسودگی تردد نمایند که با استقبال بسیار زیادی روبرو شد.

جنبه قابل توجه آن اختلاف قابل اشاره میزان آلودگی صوتی بدون صدای بوق ها وغرش موتور خودروها بوده است.

بر اساس تحقیقات انجمن Bruitparis میزان آلودگی صوتی 3 دسیبل کاهش در مقایسه با بک یکشنبه عادی در پاریس داشته است و این به معنی کاهش 50 % صداهای آزار دهنده در اطراف شهر است.

منبع: الی گشت

به "از آنچه در بیگ بن و شانزالیزه خواهد گذشت، بیشتر بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از آنچه در بیگ بن و شانزالیزه خواهد گذشت، بیشتر بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید