استیون کینگ: برای فکر نکردن به ترامپ رُمان نوشتم

به گزارش خانه انگلیسی، استیون کینگ نویسنده مطرح آمریکایی، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا را فردی وحشتناک توصیف کرد.

استیون کینگ: برای فکر نکردن به ترامپ رُمان نوشتم

به گزارش ایسنا، این نویسنده پرکار و 74 ساله در گفت وگویی با ساندی تایمز به در اظهار نظر صریح درباره رییس جمور سابق آمریکا گفته: فکر می کنم که ترامپ رییس جمهور وحشتناک و فرد وحشتناکی بود که واقعاً دست به رفتار جنایتکارانه می زد. او یک جامعه ستیز بود که کوشش کرد دموکراسی آمریکا را نه به خاطر خواسته های سیاسی خودش، بلکه به این علت آن که که نمی توانست شکیت را قبول کند، واژگون کند.

هنگامی که از او درباره ظهور فاشیسم در آمریکا پرسیده شد، شرح داده: یک جناح راست قدرتمند و سیاسی در آمریکا وجود دارد و آنها در بعضی از رسانه ها یک بلندگو دارند. آنها فاشیست نیستند اما راست گرایان افراطی هستند، کسانی که منکر تغییرات آب و هوایی هستند و این یک مشکل واقعی است.

کینگ که یکی از پرکارترین نویسندگان روی کره زمین است که تا به امروز 64 رمان منتشر نموده است که با کری در سال 1974 شروع شد. پس از گذشت 50 سال از زندگی حرفه ای اش بیش از 350 میلیون نسخه از آثارش فروخته شده و شصت و پنجمین رمان او با نام قصه پریان در سپتامبر منتشر خواهد شد.

او درباره رمان جدیدش نیز گفت: آنچه که فکر می کردم دوست دارم انجام دهم این بود که یک کتاب خواندنی و خوب بنویسم و ایده ام آن بود کاری کنم که خوشحالم کند و من را از فکر کدن به کووید و ترامپ، سیاست و هر چیز دیگری که هر روز گرفتارش هستم دور کند و این تقریباً با رمان قصه پریان رخ داد.

استیون کینگ خالق بیش از 200 اثر ادبی در ژانرهای وحشت و خیال پردازی است. او نویسندگی را در سن هفت سالگی شروع کرد و با نام های مستعار ریچارد باکمن و جان سوئیتن آثار متعددی نوشته است. رمان های کینگ چنان با استقبال گرمی از سوی خوانندگان او روبه رو شد و فیلم های زیادی بر اساس آن ها در سینما ساخته شد.

کارگردانان مطرح با اقتباس از رمان های او فیلم های بسیاری ساخته اند. بعضی از این فیلم ها با بازی درخشان بازیگران نام دار بر پرده رفته که از آن جمله می توان به درخشش، راستا سبز، رهایی از شائوشنگ، آن، مه، میزری و 1408 اشاره نمود.

منبع: فرارو

به "استیون کینگ: برای فکر نکردن به ترامپ رُمان نوشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیون کینگ: برای فکر نکردن به ترامپ رُمان نوشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید