الماسی که بر پیشانی پرسپولیس می درخشد، امیری مثل وحید

به گزارش خانه انگلیسی، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب پیروزی سه بر یک مقابل نساجی مازندران توانست فاصله سه امتیازی با استقلال تهران که به صدر جدول چسبیده است را حفظ کند. سرخپوشان مرکز در حالی پیروز به بردن نساجی بیرون از تهران شدند که طوفان هشت دقیقه ای وحید امیری در ابتدای بازی کافی بود تا این تیم با دو گل از حریف خود پیش بیفتد.

الماسی که بر پیشانی پرسپولیس می درخشد، امیری مثل وحید

هافبک ملی پوش پرسپولیس که نقش ویژه ای در صعود زودهنگام تیم ملی ایران به جام جهانی 2022 قطر با بازی های درخشان خود داشت این بار با پیراهن تیم باشگاهی خود الماس افکار گل محمدی شد تا نشان دهد هرگز از بازی کردن خسته نمی گردد.

امیری یک گل و یک پاس گل داد تا در هشت دقیقه به آنچه طرفداران می خواست برسد اما دوندگی بی امان او تا آخرین ثانیه حضورش در زمین مسابقه نشان داد او می تواند همه را جز خودش راضی کند.

امیری در نبرد با بازیکنان نساجی 11 بار پیروز بود و سه پاس مؤثر داد که منجر به ایجاد موقعیت گلزنی برای تیمش شد.

هافبک تیم ملی ایران بیش از 25 پاس رو به جلو داد تا مهدی عبدی هم بتواند همانند کمال کامیابی نیا و حامد پاکدل گلزنی کند اما مهاجم جوان سرخپوشان همچنان قدر ناشناسانه با آنها برخورد می نماید تا نه تنها به فرایند سینوسی خود باز نگردد بلکه میانگین گلزنی خود را نیز بکاهد.

امیری در 10 بازی گذشته ای که برای پرسپولیس انجام داده است جزو سه بازیکن برتر این تیم بوده است. او بدون هیچ حاشیه ای بازی می نماید و برایش تفاوتی ندارد جنس مربی همانند دراگان اسکوچیچ و برانکو ایوانکوویچ از نوع کروات باشد یا یحیی گل محمدی در قامت مربی داخلی تاکتیک های فنی را در گوش او گوشزد کند.

امیری یکی از معدود بازیکنان پرسپولیس است که علاوه بر پست تخصصی خود به عنوان هافبک در دفاع و حمله نیز برای سرخپوشان بازی نموده است تا تبدیل به ابزاری برای تمام خطوط سه گانه زمین مسابقه گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "الماسی که بر پیشانی پرسپولیس می درخشد، امیری مثل وحید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الماسی که بر پیشانی پرسپولیس می درخشد، امیری مثل وحید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید