اولین ورزشگاه مخصوص مسابقات بازی های کامپیوتری آمریکای شمالی

به گزارش خانه انگلیسی، ورزشگاه بازی های الکترونیک (Esport) که به وسیله یکی از بزرگ ترین شرکت های عمرانی در ایالات متحده آمریکا به نام پاپولوس (Populous) ساخته می گردد میزبان شرکت کنندگان در مسابقات بازی های کامپیوتری خواهد بود.

اولین ورزشگاه مخصوص مسابقات بازی های کامپیوتری آمریکای شمالی

ورزشگاه سرپوشیده و اختصاصی ای تی اند تی (AT&T) تیم دالاس کاوبویز در آرلینگتون تگزاس با مساحتی بالغ بر صد هزار مترمربع با تغییر کارایی تبدیل به ورزشگاه بازی های کامپیوتری می گردد. در حدود ده میلیون دلار هزینه برای تغییر کارایی ورزشگاه و هماهنگ سازی آن برای برگزاری مسابقات بازی های ویدیویی و حضور علاقه مندان به این بازی ها در ورزشگاه در نظر گرفته شده است.

بریان میراکیان (Brian Mirakian) از معماران ارشد شرکت پاپولوس این پروژه را مرکز حمایت از بازی های الکترونیک در آمریکا دانسته و می گوید:

برخلاف دیگر سالن های اختصاصی برای بازی های کامپیوتری، این ورزشگاه دارای جایگاه ویژه، امکانات رفاهی کامل و سالن مخصوص برای نمایش بازی خواهد بود. در سال های اخیر برگزاری مسابقات بازی های کامپیوتری فرایند رو به رشدی داشته است. از جمله بازی های محبوبی که در این مسابقات وجود دارند، بازی های چندنفره COD ،WW و FIFA است.

این ورزشگاه در طول سال محل برگزاری نمایشگاه های سالانه و فروشگاه دائمی فروش و عرضه بازی های کامپیوتری می گردد. بعلاوه برای تیم های برتر، استودیو جهت ضبط ویدیو بازی هایشان در این ورزشگاه اختصاص داده شده است. ورزشگاه فضای مخصوصی برای کنفرانس های معرفی محصولات نو در دنیای بازی های کامپیوتری خواهد داشت.

منبع: کجارو / lonelyplanet

به "اولین ورزشگاه مخصوص مسابقات بازی های کامپیوتری آمریکای شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین ورزشگاه مخصوص مسابقات بازی های کامپیوتری آمریکای شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید