این افراد، بدترین همسفران در طول پرواز هستند!

به گزارش خانه انگلیسی، بدترین همسفران پرواز

کسانی که زیاد با هواپیما سفر می نمایند حتما تجربه روبروه با همسفران بد و اذیت نماینده را داشته اند. در طول پرواز مجبوریم چند ساعتی را کنار بغل دستی مان بنشینیم و اگر جایگاه وسط نشسته باشیم که وضع بدتر خواهد بود. البته گاهی بغل دستی آنقدر خوش سفر است که نه تنها در طول پرواز به ما خوش می گذرد بلکه تبدیل به دوستی برای همواره می گردد. اما در این مطلب قصد داریم بعضی از بدترین همسفران پرواز را به شما معرفی کنیم که امیدواریم هیچ وقت با آن ها روبرو نشوید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

این افراد، بدترین همسفران در طول پرواز هستند!

مسافری با یک عالمه وسیله!

وقتی وارد هواپیما می شوید و جایگاهتان را پیدا می کنید محفظه ای بالای سرتان برای قرار دادن بار وجود دارد. همان طور که می دانید طبق قوانین ایرلاین ها هر مسافر اجازه دارد مقدار مشخصی بار و ساک دستی با خود به داخل کابین ببرد. بیشتر مسافران تنها یک ساک و کیف دستی کوچک همراهشان دارند و بقیه چمدان ها را به قسمت بار تحویل داده اند. اما برخی از مسافران هستند که کلی وسیله و ساک دستی و چمدان همراه با خود به داخل هواپیما می آورند. ممکن است وقتی به جایگاهتان می رسید متوجه بشوید که فضای جلوی جایگاه به وسیله همسایه بغلی دستی تان اشغال شده و محفظه بار بالای سرتان نیز پر از وسیله و کاپشن و پلاستیک های مختلف متعلق به همسفرتان است! در این صورت یا باید اعتراض کنید یا چندین ساعت را در شرایط ناراحت به سر ببرید و هیچ لذتی از پرواز خود نبرید. قسمت بدتر داستان اینجاست که همسفرتان در یکی از ساک های بالا سرتان خوراکی و میوه و تنقلات داشته باشد و مدام در طول پرواز بخواهد بلند گردد و ساک ها را جابجا کند! اینجاست که واقعا باید تا آخر سفر صبر ایوب داشته باشید.

تصرف دسته جایگاه!

تمام مسافرانی که با هواپیما سفر نموده اند می دانند که جایگاه وسط بدترین جایگاه است! یکی از بدی های جایگاه وسط این است که دسته های جایگاه را با بغل دستی ها به اشتراک می گذارد. بنابراین باید امیدوار باشید که بغل دستی تان به دسته جایگاه آن طرف قانع باشد و این یکی را برای شما باقی بگذارد. اما اگر از آن دست مسافرانی باشد که هردو دستش را روی دسته های جایگاه می گذارد آن وقت جایی برای شما باقی نمی ماند! در این صورت یا باید در طول پرواز معذب باشید و دست هایتان را روی پایتان بگذارید یا به او اعتراض کنید که در این صورت هم ممکن است به حرفتان گوش کند یا نه. خلاصه که در درجه اول امیدواریم با چنین همسفر پرواز روبرو نشوید، اما اگر شدید هم امیدواریم زودتر به توافق مشترک برسید و بتوانید سفری راحت و لذتبخش تجربه کنید.

مسافران پرخور!

فکر کنید روی جایگاهتان آرام نشسته اید و منتظر بلند شدن هواپیما هستید. ناگهان مسافری از راه می رسد و در جایگاه کنار شما می نشیند و از همان بدو ورود آغاز به خوردن هله هوله و تنقلات می نماید. برخی مسافران هستند که هنگام استرس آغاز به پرخوری می نمایند و وقتی سوار هواپیما می شوند به علت استرس و نگرانی بیشتر می خورند. این مسافران مدام کیسه های خوراکی را باز می نمایند آشغال هایشان را در سطح آشغال پرت می نمایند و در این جهت به بقیه مدام تنه می زنند و باعث اذیت و آزارشان می شوند. تنها چاره ای که دارید این است که امیدوار باشید هرچه زودتر آذوقه شان تمام گردد و بتوانید کمی در آرامش استراحت کنید. البته تازه بعدش دستشویی رفتن همسفرتان آغاز می گردد و هر از گاهی با کلی تنه زدن و لگد کردن پایتان از جایشان بلند می شوند تا به سرویس بهداشتی بروند. این دسته از مسافران هم از بدترین همسفران پرواز هستند امیدواریم با آن ها روبرو نشوید.

کودک بیش فعال

حتما در مهمانی ها و در فامیل و آشنایان بچه ها بیش فعال را دیده اید. این بچه ها انرژی بسیار بالایی دارند و مدام در حال شیطنت و اذیت کردن بقیه هستند. حالا فرض کنید از شانس بد کودک بیش فعالی همراه با والدینش بغل دستتان یا حتی پشت سرتان بنشیند. کودک همسفر شما ممکن است از ابتدای پرواز به جایگاهتان لگد بزند، مدام ورجه وورجه کند، خوراکی هایش را روی شما پرت کند و خلاصه آنقدر سر و صدا کند که نتوانید یه یک لحظه چشم روی هم بگذارید! گاهی برخی بچه ها هم از شما خوششان می آید و تمام توجه و آزارشان متوجه شما می گردد! ممکن است در حال چرت زدن باشید و ناگهان اسباب بازی بزرگی محکم روی شما پرت گردد یا آنقدر سر و صدا کند که چرتتان پاره گردد. در این مواقع معمولا پدر و مادر ها هم کاری نمی نمایند یا آنکه کاری از دستشان برنمی آید. از طرفی وظیفه مهماندارها هم نیست که بچه ها شیطان را تربیت نمایند. بنابراین امیدوار باشید با چنین بچه های جهنمی روبرو نشوید و اگر هم شدید امیدوار باشید والدینش آنقدر مسئولیت پذیر باشند که هرطور شده او را آرام و سرگرم نمایند.

همسفر بدبو!

پرواز با هواپیما را در نظر بگیرید! تعداد زیادی مسافر برای چندین ساعت در یک محفظه فلزی دربسته قرار دارند و برخلاف اتوبوس و اتومبیل به هیچ وجه نمی توانید پنجره ها را باز کنید! بنابراین در طول پرواز خبری از هوای تازه نیست و شما مجبورید همنیشنی همسفرانتان را تا آخر پرواز تحمل کنید. حالا فرض کنید مسافری بغل دستتان می نشیند و بو می دهد. حالا یا چندروزی است حمام ننموده یا آنقدر شکمو بوده که درست قبل از پرواز غذاهای حاوی سیر و پیاز خورده است! ولی گناه شما و بقیه مسافران چیست که باید چند ساعت این بوهای ناخوشایند را تحمل نمایند! در اینطور مواقع معمولا کاری هم از دست شما برنمی آید و مجبورید حواستان را پرت کنید تا کمتر متوجه بوی ناخوشایند همسفرتان شوید. این قبیل همسفران بدترین همسفران پرواز هستند و پرواز را برای شما به تجربه ای بد و ناخوشایند تبدیل می نمایند. بنابراین امیدوار باشید که هرکس آنقدر فرهنگ اجتماعی داشته باشد که قبل از پرواز دوش بگیرد و در صورت احتیاج از اسپری و عطرهای خوشبو استفاده کند تا به حقوق همسفرانش احترام بگذارد.

منبع: tripsavvy.com

منبع: الی گشت

به "این افراد، بدترین همسفران در طول پرواز هستند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این افراد، بدترین همسفران در طول پرواز هستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید