بچه گورخر روی آسفالت لیز خورد و شکار پلنگ شد

به گزارش خانه انگلیسی، یک پلنگ نر بچه گورخری را که هنگام عبور از جاده آسفالت لیز خورد، شکار کرد.

بچه گورخر روی آسفالت لیز خورد و شکار پلنگ شد

به گزارش خانه انگلیسی، این رویداد که در منطقه حفاظت شده پیلانسبرگ در آفریقای جنوبی اتفاق افتاده به وسیله ایزان ون زیل در حالی که با خانواده خود در حال عبور از این ناحیه بود تصویربرداری شده است.

ایزان در این باره می گوید: درست قبل از جاده اصلی، گله ای از گورخر و حیوانات وحشی آبی را دیدیم که به سمت ما می آمدند، منتظر ماندیم تا آن ها از جاده عبور نمایند. ما به رانندگی ادامه دادیم در آنجا بیشتر گورخر و کل یالدار آبی رنگ را دیدیم.

با حداکثر سرعت ممکن رانندگی کردیم تا به حیوانی که معلوم شد پلنگ نر است نزدیک شویم. او به داخل علف های بلند رفت و ما پلنگ گریزان را از دست دادیم، اما چند ثانیه بعد دوباره او را دیدم. او را دیدم که در حال نزدیک شدن به یک گورخر و بچه اش است.

دوربینم را آماده کردم و آغاز کردم به گرفتن عکس از جاده به این امید که از مقابل ما عبور نمایند. خوشبختانه آن ها همین کار را کردند. اول گورخر مادر عبور کرد و بچه هم به دنبالش رفت. متأسفانه بچه گورخر روی آسفالت لیز خورد و قبل از اینکه بلند گردد پلنگ او را گرفت. بعد از اینکه پلنگ درست در کنار جاده کشتار را انجام داد، حرکت کرد و زیر درختی در همان نزدیکی رفت.

پدرم به من گفت وقتی عکس می گیرم سریع باشم، چون پلنگ وقتی گورخر را می گیرد می دود و درست می گفت. پلنگ بلافاصله به داخل بوته ها دوید و ما دید او را از دست دادیم. به محض اینکه پلنگ به داخل بوته رفت، احساس می کردم با گرفتن عکس های بی نقص، کار بزرگی انجام داده ام.

تمرکز من بیشتر روی پلنگ بود. بعدها به این فکر کردم که بچه و گورخر مادر چه ضربه ای را متحمل شده اند.

منبع: فرارو

به "بچه گورخر روی آسفالت لیز خورد و شکار پلنگ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بچه گورخر روی آسفالت لیز خورد و شکار پلنگ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید