ترامپ: نتیجه انتخابات به نفعم تمام گردد با ایران توافق می کنم!

به گزارش خانه انگلیسی، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت که سران کشور های مختلف با وی تماس می گیرند و می گویند انتخاباتی که در آمریکا انجام شد هرج ومرج ترین انتخاباتی بوده که در زندگی خود شاهد آن بوده اند.

ترامپ: نتیجه انتخابات به نفعم تمام گردد با ایران توافق می کنم!

به گزارش فارس، وی که با فاکس نیوز مصاحبه می کرد، افزود: آن ها کوشش کردند که در نتایج انتخابات در کارولینای شمالی نیز تقلب نمایند، اما پیروز نشدند.

ترامپ گفت: در فیلادلفیا (در ایالت پنسیلوانیا) به صورت جنون آمیزی اقدام به تقلب کردند.

رئیس جمهور آمریکا افزود: این انتخابات متقلبانه است. آیا باور می کنید که افراد مٌرده درخواست دریافت برگه های رای نموده اند. ما درباره 5 یا 10 رای به اینصورت صحبت نمی کنیم. مُردگان زیادی در این انتخابات رای دادند.

ترامپ افزود: رسانه ها و شرکت های فناوری عظیم نمی خواهند که درباره هانتر (پسر بایدن) و تقلب در این انتخابات صحبت نمایند. ما آزادی رسانه نداریم بلکه دارای سرکوب آزادی رای دادن از سوی رسانه ها در آمریکا هستیم.

وی ادامه داد: ما کوشش داریم که دلایل خود (درباره تقلب) را ارائه دهیم، اما قضات مانع از آن می شوند که ما آن ها را ارائه دهیم.

رئیس جمهور آمریکا افزود: بایدن 80 میلیون رای بدست نیاورده است. ما درک نموده بودیم که 68 میلیون رای برای پیروزی آسان در انتخابات بدست خواهیم آورد، اما به 74 میلیون رای رسیدیم که همه آن ها تا ساعت 10 شب سوم نوامبر (13 آبان) بدست آمده بود. معتقدم که پیروز انتخابات بودیم، اما آن ها بازی با آرای پستی را شروع کردند.

ترامپ گفت: آن ها با سوء استفاده از همه گیری کرونا اقدام به پر کردن صندوق های رای کردند. بایدن رای های بیشتری از اوباما یا هیلاری کلینتون بدست نیاورده است. آیا باور می کنید که باید در دستیابی به آرای آمریکایی های آفریقایی تبار در مقایسه با اوباما آرای بیشتری را بدست آورده است.

وی افزود: در عظیمترین عملیات تقلب در کشورمان، دستگاه های رای گیری اقدام به انتقال نتیجه آرای من به بایدن نموده اند.

رئیس جمهور مستقر در کاخ سفید مدعی شد در صورتی که نتیجه انتخابات به نفع وی تمام گردد توافق بسیار سریعی با ایران حاصل خواهد و هشدار داد که بایدن میلیارد ها دلار به تهران ارسال کرد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر برگزار گردید. برآورد رسانه ها حاکی است جو بایدن با 306 رأی الکترال به عنوان رئیس جمهور بعدی آمریکا انتخاب شده است. ترامپ 232 رأی الکترال به دست آورد. ترامپ از پذیرش نتیجه انتخابات خودداری نموده و شکایت هایی را درباره تقلب در فرایند رأی گیری در چند ایالت کلیدی عنوان نمود. بیشتر این شکایت ها رد شده اند.

منبع: فرارو

به "ترامپ: نتیجه انتخابات به نفعم تمام گردد با ایران توافق می کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: نتیجه انتخابات به نفعم تمام گردد با ایران توافق می کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید