ترامپ، کمربند مشکی دان 9 تکواندو گرفت ، با همین لباس به کنگره می روم!

به گزارش خانه انگلیسی، ترامپ، وعده داد که اگر دوباره به کاخ سفید راه یابد، با همین لباس و کمربند مشکی تکواندو، به کنگره آمریکا خواهد رفت.

ترامپ، کمربند مشکی دان 9 تکواندو گرفت ، با همین لباس به کنگره می روم!

موسسه هنرهای رزمی کوکی وان، که به عنوان ستاد جهانی تکواندو نیز شناخته می شود و خانه آکادمی جهانی تکواندو است، به دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا، کمربند مشکی دان 9 افتخاری این رشته را اهدا کرد. این بالاترین سطح برای ورزشکاران حرفه ای هنرهای رزمی است.

به گزارش ایسنا، به نقل از وبسایت رونامه دیلی میل، لی دونگ-سئوپ، رئیس کوکی وان، به مارالاگو، اقامتگاه دونالد ترامپ در استان فلوریدا رفت تا کمربند مشکی تکواندو را که افراد زیادی در آرزوی آن هستند، به این رئیس جمهوری سابق آمریکا، اهدا کند.

لی گفت: شنیده بودم که ترامپ طرفدار سرسخت تکواندو است.

لی دونگ-سئوپ (راست) و دونالد ترامپ

ترامپ، که در زمان ریاست جمهوری، بحث و جدل هایش با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بارها خبرساز شده بود، در این دیدار، وعده داد که اگر دوباره به کاخ سفید راه یابد، با همین لباس و کمربند مشکی تکواندو، به کنگره آمریکا خواهد رفت.

ترامپ در حال امضای لباس تکواندو

این گواهینامه افتخاری، به این معنی است که ترامپ اکنون هم رده ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه است که او نیز با وجود فعالیت در جودو، در سال 2013 کمربند مشکی افتخاری تکواندو و مقام استاد بزرگی این رشته را دریافت کرد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در حال تمرین جودو

اهدای گواهینامه دان 9 تکواندو به دونالد ترامپ

ترامپ در این باره گفت: دریافت این گواهینامه افتخاری، مایه افتخار و خوشحالی من است. تکواندو در این روزها، هنر رزمی فوق العاده ای برای دفاع از خود است.

منبع: عصر ایران

به "ترامپ، کمربند مشکی دان 9 تکواندو گرفت ، با همین لباس به کنگره می روم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ، کمربند مشکی دان 9 تکواندو گرفت ، با همین لباس به کنگره می روم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید