تونی کرگ و حجم هایی از پلاستیک های رودخانه

به گزارش خانه انگلیسی، می دانید که مصرف پلاستیک در دنیا چه قدر بالا است! اقیانوس ها و دریاها سرشار از زباله شده اند و بیش از 80 درصد این زباله ها پلاستیکی هستند.

تونی کرگ و حجم هایی از پلاستیک های رودخانه

اخیراً تحادیه اروپا تصمیم دارد که مصرف محصولات پلاستیکی یک بار مصرف را ممنوع کند. کمیسیون اتحادیه اروپا در ماه مه 2018 میلادی پیش نویس طرحی برای کاهش مواد پلاستیکی در زباله را آماده نموده بود. طبق این طرح، قرار شده بود که فروش اقلامی مانند قاشق، چنگال، چاقو و نی پلاستیکی یک بار مصرف در کشورهای اروپایی ممنوع گردد.

هنرمندانی هم هستندکه با ساخت آثاری که از مواد دور ریز و پلاستیک های رها شده در طبیعت آثار هنری خلق می نمایند. تونی کرگ، هنرمند و مجسمه ساز بریتانیایی-آلمانی یکی از آن هاست. او در بین کارهایی که انجام می دهد از دانشجویانش می خواهد در رودخانه راین بگردند و زباله های رها شده را جمع آوری نمایند. بعد برای این که افکار عمومی را متوجه این مواد رها شده در طبیعت کند، آثار جالبی می سازد که تصویر یکی از این آثار را می بینید. این هنرمند دوستدار محیط زیست، دو سال پیش در موزه هنرهای معاصر نمایشگاهی برپا کرد که نمونه هایی از هنر بازیافتی را هم در آن به نمایش گذاشت.

منبع: همشهری آنلاین

به "تونی کرگ و حجم هایی از پلاستیک های رودخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تونی کرگ و حجم هایی از پلاستیک های رودخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید