جذب سرمایه گذاران در حوزه گردشگری آران و بیدگل

به گزارش خانه انگلیسی، سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان آران و بیدگل از جذب و راهنمایی 44 طرح سرمایه گذاری در حوزه توسعه گردشگری شهرستان آران و بیدگل اطلاع داد.

جذب سرمایه گذاران در حوزه گردشگری آران و بیدگل

به گزارش خانه انگلیسی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، مجید نوری، سرپرست میراث فرهنگی آران و بیدگل امروز 25 مهر 97 با اعلام این خبر اضافه کرد: سرمایه گذاری در بخش توسعه تاسیسات گردشگری با استقبال خوبی روبرو شده است و امید داریم بتوانیم با تعامل سازنده به رشد صنعت گردشگری منطقه یاری کنیم.

سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان آران و بیدگل همچنین گفت: 44 طرح گردشگری در قالب اکوکمپ، مجتمع خدماتی و رفاهی، هتل، اقامتگاه سنتی و بوم گردی، از جمله طرح های سرمایه گذاری در حال پیگیری و اجرا در سطح شهرستان آران و بیدگل است.

نوری در سرانجام خاطر نشان کرد: گردشگری با ویژگی های خاص خود، صنعتی پویا با آینده ای روشن تلقی می گردد و سرمایه گذاری در این صنعت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اداره میراث فرهنگی شهرستان آران و بیدگل در راستای توسعه زیر ساختهای بخش گردشگری شهرستان آران و بیدگل آماده همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی است.

منبع: میراث آریا

به "جذب سرمایه گذاران در حوزه گردشگری آران و بیدگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب سرمایه گذاران در حوزه گردشگری آران و بیدگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید