جلسه غیرحضوری رئیس فدراسیون و اعضای تیم ملی بحرین با شیخ سلمان

به گزارش خانه انگلیسی، مسئولان فدراسیون فوتبال و اعضای تیم ملی بحرین با شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا جلسه ای غیرحضوری برگزار کردند.

جلسه غیرحضوری رئیس فدراسیون و اعضای تیم ملی بحرین با شیخ سلمان

به گزارش خانه انگلیسی، نشست مشترک مسئولان فدراسیون فوتبال بحرین، اعضای تیم ملی فوتبال این کشور همچنین شیخ سلمان رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت غیرحضوری و به وسیله ویدئو کنفرانس برگزار گردید.

در ابتدای این نشست شیخ ناصربن حمد رئیس شورای عالی ورزش و جوانان بحرین به نمایندگی از پادشاه این کشور از اعضای تیم ملی درخواست کرد با وجود توقف فعالیت های ورزشی تمرینات خود را به صورت اختصاصی دنبال نمایند تا در شروع دوباره اردوی تیم ملی با آمادگی لازم برای حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی آماده شوند.

شیخ سلمان رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان دبیر شورای عالی ورزش و جوانان بحرین در این نشست غیرحضوری مشارکت داشت و برای اعضای تیم ملی این کشور آرزوی پیروزیت کرد.

همچنین رئیس فدراسیون فوتبال بحرین گزارشی از آخرین فعالیت های اجرا شده همچنین برنامه آماده سازی تیم ملی این کشور به منظور حضور در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی ارائه داد و به نمایندگی از سوی اعضای کادر فنی و بازیکنان گفت: ما با تمام وجود کوشش می کنیم تا پیروز شویم با کسب نتایج مناسب به مرحله بعدی رقابت ها راه یابیم و موجب خوشحالی فوتبال دوستان بحرینی شویم. با قدرت برنامه های آماده سازی تیم ملی را دنبال می کنیم و به دنبال برگزاری اردو و مسابقات تدارکاتی مناسب پیش از شروع رقابت ها هستیم. امیدواریم بتوانیم از این گروه به مرحله نهایی دور مقدماتی جام جهانی صعود کنیم.

لازم به ذکر است بحرین در گروه سوم مرحله مقدماتی جام جهانی پس از عراق و بالاتر از ایران با مجموع 9 امتیاز در صندلی دوم جدول واقع شده است و در دور برگشت مسابقات مقدماتی در استادیوم آزادی مهمان تیم ملی ایران خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جلسه غیرحضوری رئیس فدراسیون و اعضای تیم ملی بحرین با شیخ سلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه غیرحضوری رئیس فدراسیون و اعضای تیم ملی بحرین با شیخ سلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید