کشاورز: پس از جام جهانی فوتسال باید تحولی بزرگ در تیم ملی داشته باشیم، قضاوت داوران چنگی به دل نمی زند

به گزارش خانه انگلیسی، سرمربی راگای ری اعتقاد دارد میانگین سنی تیم ملی فوتسال ایران بالاست، اما جوانگرایی در این تیم باید پس از جام جهانی لیتوانی رخ دهد.

کشاورز: پس از جام جهانی فوتسال باید تحولی بزرگ در تیم ملی داشته باشیم، قضاوت داوران چنگی به دل نمی زند

محمد کشاورز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خانه انگلیسی، درباره برتری 5 بر یک راگا مقابل ایمان شیراز گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. هر دو تیم خیلی تلاش کردند، اما ما بر بازی مسلط بودیم و مستحق پیروزی. در نیمه اول فشار زیادی روی دروازه ایمان آوردیم، اما در زدن ضربات آخر دقت نکردیم که این شرایط در نیمه دوم بهتر شد. در این نیمه فشار خود را حفظ کردیم و گل های بیشتری زدیم. از شرایط فنی و نتایج راگا رضایت دارم. بازیکنان ما خیلی تلاش می کنند و دوست دارند پیشرفت کنند.

وی درباره حضور شاگردانش در جایگاه دوم جدول گروه ب لیگ برتر فوتسال شرح داد: زمانی که کارمان را شروع کردیم، تمام تلاش مجموعه راگا بر این بود که تیم را برای سال اول حضور در لیگ برتر فوتسال، در این مسابقات حفظ کنیم. اکنون هم برای همین موضوع تلاش می کنیم، اما اگر شرایط بهتری رخ دهد، حتماً از آن استقبال می کنیم. این جایگاه از لطف خدا، تلاش بازیکنان و کادر فنی است و تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین اتفاقات برای لیگ امسال بیفتد.

سرمربی - بازیکن راگای ری در مورد قضاوت داوران در پنج هفته گذشته لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: داوران نهایت تلاش خود را می کنند، اما قضاوت آنها چنگی به دل نمی زند. نمی خواهم داوران را زیر سؤال ببرم یا اگر نتایج ناخوشایندی بگیریم، آن را به گردن داوران بیندازم، اما انتظارم از داوری ها خیلی بالاتر است. داوران هم تمام تلاش خود را می کنند تا مسابقات را بدون کوچکترین مسئله ای قضاوت کنند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خانه انگلیسی بخوانید. (کلیک کنید)

کشاورز راجع به اینکه همچنان به بازی کردن ادامه می دهد، به خانه انگلیسی گفت: از روز اولی که مسئولیت سرمربیگری راگا را پذیرفتم، اجازه دادم زمان جلو برود تا درباره بازی کردن تصمیم بگیرم. در آستانه مسابقات با مشورت به این نتیجه رسیدم که می توانم در زمین هم به تیمم کمک کنم. اکنون در هر دو بخش فعالیت می کنم.

وی درباره احتمال دعوت بازیکنان تیم راگا به تیم ملی فوتسال گفت: حیدریان و ناظم الشریعه بازی های ما را از نزدیک دیده اند. جایگاه ما در جدول نشان می دهد می توانیم چند بازیکن ملی پوش داشته باشیم و بازیکنان ما عملکرد خیلی خوبی دارند. انتظار دارم چند بازیکن از راگا به تیم ملی دعوت شوند تا ناظم الشریعه شرایط آنها را ببیند.

سرمربی راگا در پاسخ به این پرسش که با توجه به شرایط بازیکنان جوان حاضر در لیگ برتر، جوانگرایی در تیم ملی ممکن است یا خیر، گفت: جوانان خوبی در تیم راگا و نیز لیگ برتر داریم که آینده فوتسال کشورمان هستند. باید بپذیریم که فرصت چندانی تا جام جهانی نداریم و تغییرات عمده سخت است. سن تیم ملی بالاست و جوانان باید کم کم به تیم تزریق شوند، اما این اتفاق بهتر است بعد از جام جهانی بیفتد. پس از این مسابقات باید تحولی بزرگ در تیم ملی داشته باشیم.

کشاورز در مورد سرعت تزریق بازیکنان جوان به تیم ملی فوتسال ایران شرح داد: فرایند ورود بازیکنان جوان به تیم ملی بد نبوده است، اما می توانستیم به آن سرعت دهیم. به هر حال جام ملت های آسیا بسیار نزدیک است و باید اعتبار فوتسال کشورمان را هم در نظر بگیریم. جام جهانی را هم در پیش داریم و معتقدم اضافه شدن بازیکنان جوان به تیم ملی باید به گونه ای باشد که به اعتبار این تیم آسیب نزند. با جوانگرایی موافق هستم؛ به شرطی که ساختار و چارچوب تیم ملی به هم نخورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کشاورز: پس از جام جهانی فوتسال باید تحولی بزرگ در تیم ملی داشته باشیم، قضاوت داوران چنگی به دل نمی زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشاورز: پس از جام جهانی فوتسال باید تحولی بزرگ در تیم ملی داشته باشیم، قضاوت داوران چنگی به دل نمی زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید