حریرچی: شرکت های دانش بنیانِ با هویت، مورد حمایت وزارت بهداشت هستند ، به شایعات توجه نکنید

به گزارش خانه انگلیسی، معاون کل وزارت بهداشت گفت: مردم به مسائلی که درباره دارو های سنتی، گیاهی و شیمیایی در فضای مجازی مطرح می گردد، توجهی نداشته باشند.

حریرچی: شرکت های دانش بنیانِ با هویت، مورد حمایت وزارت بهداشت هستند ، به شایعات توجه نکنید

ایرج حریرچى معاون کل وزارت بهداشت در تبادل نظر با خبرنگار اجتماعی خانه انگلیسی، اظهار کرد: شرکت های دانش بنیان بسیار یاری نماینده به وزارت بهداشت هستند. امروزه دارو های از جمله اکتمرا، رمدسیور و دارو های مختلف را فراوری نموده اند. فعالیت هایی از جمله فراوری ماسک، محلول های ضد عفونی نماینده، لباس های خاص، سی تی اسکن و تجهیزات دیگر پزشکی علی الخصوص در زمینه دارو، کار های بسیار مناسب و مفیدی انجام داده اند.

وی ادامه داد: تاکید می کنم تنها شرکت های دانش بنیان شناسنامه دار و با هویت این فعالیت ها را برای وزارت بهداشت انجام می دهند و تمام اصول علمی و بهداشتی را رعایت می نمایند. خواهش ما این است که مردم به مسائلی که درباره دارو های سنتی، گیاهی و شیمیایی در فضای مجازی مطرح می گردد، توجهی نداشته باشند.

معاون کل وزارت بهداشت در رابطه با شایعات رایج اعلام کرد: شایعات جزئی از تجارت و جهل است که بعضی از افراد به آن مبتلا هستند. همچنین کشوری در آفریقا این قانون را وضع نموده است که اگر فردی ادعا کند دارو را کشف نموده، ابتدا وی را مبتلا به کرونا می نمایند و باید برای اولین بار دارو بر روی او آزمایش گردد. اگر پاسخ مثبتی دریافت کردند دیگران نیز می توانند از آن استفاده نمایند.

وی خاطر نشان کرد: تعدادی کاذب کرونا ایجاد شده است، از جمله روش درمانی، دارو و تجهیزات پزشکی و ... اتفاق می افتد. چندی پیش در یکی از استان ها، فردی ادعای پزشک بودن داشته است که پزشک نبوده و دانشی برای درمان کرونا نداشته است. در هر صورت خاصیت بشر این است که از هر چیزی سوء استفاده کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حریرچی: شرکت های دانش بنیانِ با هویت، مورد حمایت وزارت بهداشت هستند ، به شایعات توجه نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریرچی: شرکت های دانش بنیانِ با هویت، مورد حمایت وزارت بهداشت هستند ، به شایعات توجه نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید