حضور دو نماینده ایران در فینال تپانچه مسابقات مصر، انصراف رستمیان به دلیل نقص فنی سلاح

به گزارش خانه انگلیسی، رقابت های آزاد بین المللی تیراندازی مصر با فینالیست شدن جواد فروغی و وحید گل خندان در رشته تپانچه بادی همراه بود.

حضور دو نماینده ایران در فینال تپانچه مسابقات مصر، انصراف رستمیان به دلیل نقص فنی سلاح

به گزارش خانه انگلیسی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در ادامه مسابقات آزاد بین المللی مصر، مرحله مقدماتی تپانچه بادی آقایان با حضور 72 تیرانداز پیگیری شد که در پایان جواد فروغی با کسب امتیاز 589 توانست به عنوان نفر اول راهی فینال شود.همچنین وحیدگل خندان دیگر تیرانداز شایسته کشورمان با امتیاز 579 به عنوان نفر دوم فینالیست شد.

دو نماینده دیگر ایران نیز امیرجوهری خو و چنگیز مسیب زاده با امتیاز 571 و 569 به ترتیب با قرار دریافت در جایگاه سیزدهم و شانزدهم به کار خود پایان دادند.

محسن نصر اصفهانی مربی تیم ملی تپانچه ایران در این باره گفت: کسب امتیاز شگفت انگیز 589 جواد فروغی و ارتقاء رکورد کشوری وی بسیار امیداور کننده است . پیش از این رکورد کشور با امتیاز 588 توسط سید مهدی موسوی در مسابقات داخلی ثبت شده بود.

او در پایان خاطر نشان کرد: هانیه رستمیان بدلیل اشکال فنی در سلاح خود از حضور در این رقابت ها انصراف داد که با تمهیدات اجرا شده این سلاح در آینده ای نزدیک به روز خواهد شد.

فینال رشته تپانچه بادی با حضور نمایندگان کشورهای ایران دونماینده، عربستان دو نماینده، مصر و ویتنام دو نماینده فردا 21 آذر همزمان با فینال تفنگ بادی آقایان و بانوان برگزار می شود.

مسابقات آزاد تیراندازی بین المللی مصر از 19 تا 21 آذرماه در رشته های تفنگ و تپانچه بادی آقایان و بانوان با حضور220 ورزشکار از 17 کشور دنیا به صورت آنلاین درحال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حضور دو نماینده ایران در فینال تپانچه مسابقات مصر، انصراف رستمیان به دلیل نقص فنی سلاح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور دو نماینده ایران در فینال تپانچه مسابقات مصر، انصراف رستمیان به دلیل نقص فنی سلاح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید