حمایت از خاتمه نامه های مرتبط با پیش نشانگرهای زلزله

به گزارش خانه انگلیسی به نقل از دانشگاه تهران، موضوع خاتمه نامه تایید شده توسط شورای تحصیلات تکمیلی موسسه، دانشکده و یا مرکز، باید منطبق بر موضوعات مرتبط با پیش نشانگرهای زلزله بوده و در کارگروه علمی اجرایی مرکز مطالعات پیش نشانگرهای زلزله موسسه ژئوفیزیک به تصویب رسیده باشد.

حمایت از خاتمه نامه های مرتبط با پیش نشانگرهای زلزله

پیشنهاد سرانجام نامه حداکثر سه ماه پس از تصویب شورای تحصیلات تکمیلی مربوطه باید به مرکز مطالعات پیش نشانگرهای زلزله ارائه شده باشد.

در بخش هایی از آیین نامه حمایت موسسه ژئوفیزیک از سرانجام نامه های دانشجویی آمده است:

دانشجو موظف است گزارش سرانجام نامه و مقاله مستخرج از آن را به صورت یک نسخه صحافی شده به همراه یک عدد CD حاوی متن گزارش در فرمت word و PDF حداکثر تا یک سال پس از تاریخ دفاع از سرانجام نامه به مرکز مطالعات پیش نشانگرهای زلزله موسسه ژئوفیزیک ارائه کند.

برای هر سرانجام نامه کارشناسی ارشد و دکتری مرتبط با پیش نشانگرهای زلزله، در صورت حائز شرایط بودن، به ترتیب حداکثر 30 تا 50 میلیون ریال از طرف مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران پرداخت می گردد.

در خصوص سرانجام نامه های مقطع کارشناسی ارشد، پس از ارائه سرانجام نامه و پذیرش مقاله علمی- پژوهشی مرتبط، با ایندکس ISC تا سقف 20 میلیون ریال و با ایندکس ISI تا سقف 30 میلیون ریال، پس از تایید کمیته علمی- اجرایی مرکز مطالعات پیش نشانگرهای زلزله قابل پرداخت است.

در خصوص سرانجام نامه های مقطع دکتری پس از ارائه سرانجام نامه و یک مقاله علمی-پژوهشی مرتبط، با ایندکس ISI و پس از تایید کارگروه علمی-اجرایی مرکز مطالعات پیش نشانگرهای زلزله تا سقف 50 میلیون ریال قابل پرداخت است.

این سرانجام نامه با حمایت و پشتیبانی مرکز مطالعات پیش نشانگرهای زلزله مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران اجرا شده است، در مقاله و در ابتدای سرانجام نامه لازم است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حمایت از خاتمه نامه های مرتبط با پیش نشانگرهای زلزله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از خاتمه نامه های مرتبط با پیش نشانگرهای زلزله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید