خبرنگاران داور جوان یزدی برای قضاوت لیگ برتر فوتبال کشور دعوت شد

به گزارش خانه انگلیسی، یزد- خبرنگاران- رییس کمیته داوران هیات فوتبال یزد گفت: برای نخستین بار مریم نایب کبیر یکی از بانوان داور جوان این استان برای قضاوت لیگ برتر قهرمانی باشگاه های کشور دعوت شد.

خبرنگاران داور جوان یزدی برای قضاوت لیگ برتر فوتبال کشور دعوت شد

عباس جدیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خانه انگلیسی اضافه نمود: این اولین ابلاغ یاری داوری لیگ برتر برای نماینده داوران استان یزد در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور است .

وی ادامه داد: نایب کبیر مسابقه شهرداری سیرجان و سرگل بوشهر را به عنوان یاری داور دوم در روز آدینه پنجم دی ماه جاری در سیرجان قضات می نماید.

این مسوول اظهار کرد: حضور داوران زن و مرد استان در قضاوت لیگ های مختلف فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور به خصوص در لیگ برتر جزو اولویت های مهم هیات فوتبال است .

به گفته جدیدی، ارتقای علمی داوران با برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه های توجیهی، دانش افزایی و هم اندیشی با حضور استادان مجرب پیگیری و اقدام مناسب در این مورد انجام می گردد.

استان یزد 150 نفر داور فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی دارد که از این تعداد حدود 75 نفر آنها فعال و از این تعداد 20 نفر بانوان هستند.

لیگ برتر فوتبال زنان ایران در فصل 1400-1399 با حضور 16 تیم پیگیری می گردد.

این استان با یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت ،48 هیات ورزشی و 62 هزار ورزشکار بیمه شده ، 30 تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ های کشوری در رده سنی پایه دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران داور جوان یزدی برای قضاوت لیگ برتر فوتبال کشور دعوت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران داور جوان یزدی برای قضاوت لیگ برتر فوتبال کشور دعوت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید