خبرنگاران 1200 دستگاه خودرو از جاده های خراسان رضوی بازگردانده شد

به گزارش خانه انگلیسی، مشهد- خبرنگاران- سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: رانندگان هزار و 220 دستگاه خودرو در جریان اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای با شرایط قرمز و نارنجی کرونایی، از جاده های استان به مبدا حرکت خود باز گردانده شدند.

خبرنگاران 1200 دستگاه خودرو از جاده های خراسان رضوی بازگردانده شد

سرهنگ حسین میش مست روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار خانه انگلیسی اضافه نمود: هم اکنون هیچ شهری در خراسان رضوی با شرایط قرمز کرونایی وجود ندارد اما این تعداد خودرو طی 24 ساعت گذشته اجازه ورود به شهرهای با شرایط نارنجی را هم پیدا نکرند.

وی ادامه داد:رانندگان 220 خودرو نیز جریمه پنج میلیون ریالی شدند، همچنین طی این مدت به رانندگان 909 دستگاه خودرو نیز تذکر داده شد.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: طی 24 ساعت گذشته 2 فقره تصادف فوتی با 2 متوفی و سه فقره تصادف جرحی با پنج مجروح در جاده های استان رخ داده است.

اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای شرایط قرمز و نارنجی از نظر شیوع کرونا و ممنوعیت رفت و آمد درون شهری از ساعت 21 تا چهار بامداد روز بعد، همزمان با محدودیتهای سراسری از اول آذر ماه در مشهد و دیگر شهرهای استان خراسان رضوی آغاز شده است.

استان 6 میلیون و 400 هزار نفری خراسان رضوی با گستره ای معادل هفت درصد مساحت کشور، 20 هزار و 575 کیلومتر جاده دارد که 6 هزار و 423 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن راه روستایی است.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت 132 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به بیماری کووید 19 طی 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به 54 هزار و 404 تن رسید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 1200 دستگاه خودرو از جاده های خراسان رضوی بازگردانده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 1200 دستگاه خودرو از جاده های خراسان رضوی بازگردانده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید