دانشگاه شهید بهشتی؛ میزبان کنفرانس بین المللی مخابرات نوری

به گزارش خانه انگلیسی، تهران- خبرنگاران- دومین کنفرانس بین المللی مخابرات نوری بیسیم غرب آسیا 7 و 8 اردیبهشت ماه امسال به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می گردد.

دانشگاه شهید بهشتی؛ میزبان کنفرانس بین المللی مخابرات نوری

به گزارش روز پنجشنبه خانه انگلیسی، دبیر علمی کنفرانس گفت: این کنفرانس با حضور پژوهشگران تراز اول ملی و بین المللی به میزبانی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی و با مشارکت دبیرخانه دائمی کنفرانس که در دانشگاه Northumbria کشور انگلستان مستقر است، برگزار می گردد.

سید محمد سجاد صدوق اضافه نمود: گردآوری محققان و توسعه دهندگان نرم افزاری و سخت افزاری در همه زمینه های مرتبط با فناوری (OWC) از دانشگاه ها و مراکز صنعتی جهت ارائه، اشتراک گذاری و بحث و تبادل نظر در مورد جدیدترین یافته های تحقیقاتی از اهداف دومین کنفرانس بین المللی بیسیم نوری غرب آسیا است.

صدوق تاکید نمود: مقالات ارائه شده در این کنفرانس درپایگاه استنادی انجمن مهندسان برق و الکترونیک دنیا IEEE نمایه می گردد.

پایگاه نام برده یکی از معتبرترین پایگاه های استنادی مهندسی حوزه برق، الکترونیک، فوتونیک و لیزر است که استانداردها و ضوابطی سختگیرانه جهت نمایه مقالات ارائه شده در کنفرانس دارد؛ بی تردید نمایه شدن یافته های کنفرانس دوم در این پایگاه استنادی بر اعتبار این رویداد علمی می افزاید.

**9484**1601**

منبع: ایرنا

به "دانشگاه شهید بهشتی؛ میزبان کنفرانس بین المللی مخابرات نوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه شهید بهشتی؛ میزبان کنفرانس بین المللی مخابرات نوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید