دولت بغداد دخالت های تحریک آمیز آمریکا در عراق را متوقف سازد

به گزارش خانه انگلیسی به نقل از المعلومه، مختار الموسوی نماینده مجلس عراق امروز دوشنبه در سخنانی بار دیگر از سیاست های ایالات متحده آمریکا در قبال این کشور به شدت انتقاد کرد.

دولت بغداد دخالت های تحریک آمیز آمریکا در عراق را متوقف سازد

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: ایالات متحده آمریکا سیاست دوگانه ای را در قبال عراق در پیش گرفته است و به نظر می رسد که قصد ندارد به این سیاست انتها دهد.

این نماینده مجلس عراق در ادامه نیز گفت: در حال حاضر، دولت بغداد در قبال اقدامات یکجانبه آمریکایی ها در عراق سکوت پیشه کرده است. لازم است که وزارت خارجه عراق موضع قاطعانه ای در برابر دخالت های تحریک آمیز آمریکا در عراق، اتخاذ کند.

پیش از این، جواد الطلیباوی سخنگوی جنبش عصائب اهل الحق عراق به تلاش های ایالات متحده آمریکا برای بقای نظامی در خاک این کشور واکنش نشان داد. وی در این خصوص گفت: تلاش های آمریکا برای بقای بیشتر در خاک عراق از دیدگاه ما کاملاً مردود است. تصمیم مقاومت عراق برای اخراج آمریکایی ها از خاک عراق کاملاً قاطعانه است.

سخنگوی جنبش عصائب اهل الحق در ادامه اضافه نمود: مقاومت تا زمان انتها اشغالگری آمریکا در عراق ادامه خواهد داشت. تا زمانی که تمامی پایگاه های نظامی آمریکا در عراق بسته نشوند، عملیات های مقاومت علیه اشغالگران متوقف نخواهد شد.

حامد عباس نماینده ائتلاف فتح نیز چندی پیش اظهار داشت که کشمکشهاو عامل سیاسی داخلی موجب تضعیف موضع در برابر د خالت های خارجی شده است و دخالت آمریکا و تحریم ها علیه برخی شخصیت ها و تشکلات سیاسی را موجب شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دولت بغداد دخالت های تحریک آمیز آمریکا در عراق را متوقف سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت بغداد دخالت های تحریک آمیز آمریکا در عراق را متوقف سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید