رأی فیفا برای پرونده کالدرون اعلام شد؛ بدهی سنگین پرسپولیس به مربی آرژانتینی

به گزارش خانه انگلیسی، خبرنگاران: به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، کمیته انضباطی فیفا دقایقی پیش با ارسال ایمیل به این باشگاه، رای نهایی در خصوص پرونده شکایت گابریل کالدرون سرمربی و خواکین آلبرتو دستیار وی در فصل نوزدهم را ابلاغ کرد.

رأی فیفا برای پرونده کالدرون اعلام شد؛ بدهی سنگین پرسپولیس به مربی آرژانتینی

در این حکم آمده: به پرسپولیس دستور داده می گردد؛ مبلغ حقوق 329 هزار و 500 دلار به علاوه سود سالیانه به اسم حقوق و مبلغ 250 هزار دلار به علاوه سود سالیانه به اسم غرامت به خاطر نقض قرارداد به کالدرون پرداخت کند. بعلاوه باشگاه پرسپولیس باید 3 هزار و 500 فرانک سوییس برای هزینه فرایند حکمیت به کالدرون و 5 هزار فرانک سوییس به اسم هزینه های نهایی به فیفا پرداخت کند. علاوه بر این باشگاه پرسپولیس باید مبلغ 25 هزار فرانک سوییس به اسم جریمه بپردازد.

فیفا در رای خود، از روز ابلاغ (امروز - 9 آگوست) 18 مرداد به پرسپولیس 30 روز مهلت پرداخت داد تا این پفراینده را تسویه کند. در صورتی که باشگاه پس از این 30 روز مبالغ یاد شده را به صورت کامل پرداخت نکرده باشد، پنجره نقل و انتقال تا روز پرداخت کامل بسته خواهد شد.

بعلاوه فیفا امروز با ارسال ایمیلی جداگانه، در رای دیگر خود، به شکایت خواکین اشاره نمود و نوشت: باشگاه پرسپولیس طبق حکم فیفا باید 55 هزار و 381 دلار به اسم حقوق به علاوه سود سالیانه و بعلاوه 40 هزار دلار همراه با سود سالیانه به اسم مبلغ غرامت بابت نقض قرارداد به این مربی اسپانیایی پرداخت کند. پرسپولیس موظف به پرداخت مبلغ 3 هزار 500 فرانک سوییس به این مربی و 2 هزار فرانک سوییس به فیفا بابت هزینه دادرسی و 10 هزار فرانک سوییس به اسم جریمه است.

منبع: فرارو

به "رأی فیفا برای پرونده کالدرون اعلام شد؛ بدهی سنگین پرسپولیس به مربی آرژانتینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رأی فیفا برای پرونده کالدرون اعلام شد؛ بدهی سنگین پرسپولیس به مربی آرژانتینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید