ساری گزینه اول جانشینی فونسکا در رم

به گزارش خانه انگلیسی، سرمربی پیشین یوونتوس کاندیدای اصلی سرمربیگری تیم فوتبال رم است.

ساری گزینه اول جانشینی فونسکا در رم

به گزارش خانه انگلیسی، با وجود اینکه پائولو فونسکا پیروز شده تیم فوتبال رم را به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا برساند، جایی که باید به مصاف منچستریونایتد بروند، به نظر نمی رسد این مربی پرتغالی فصل آینده روی نیمکت جالوروسی باشد. از آنجایی که رم در حال حاضر در رتبه هفتم جدول رده بندی سری A ایتالیا قرار گرفته است و فونسکا هم رابطه خیلی خوبی با بازیکنانش به خصوص ادین ژکو ندارد، مدیران باشگاه رم برای ادامه همکاری با او متقاعد نشده اند. قرارداد این مربی پرتغالی در سرانجام فصل جاری به سرانجام می رسد.

بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت؛ مائوریتزیو ساری سرمربی پیشین تیم های ناپولی، چلسی و یوونتوس اصلی ترین گزینه جانشینی پائولو فونسکا در رم از فصل آینده است. گفته می گردد تیاگو پینتو مدیر باشگاه رم اخیراً با فالی رمضانی مدیر برنامه های مائوریتزیو ساری ملاقات داشته است.

طبق این گزارش؛ ماسیمیلیاینو آلگری سرمربی پیشین تیم های میلان و یوونتوس هم دیگر گزینه رمی ها برای جانشینی فونسکا است، اما پروژه این باشگاه، این مربی ایتالیایی را برای حضور روی نیمکت جالوروسی متقاعد ننموده است.

اخیراً سایت فوتبال ایتالیا خبر داده بود؛ مدیران باشگاه تاتنهام در پی اخراج ژوزه مورینیو با فالی رمضانی تماس گرفته اند و احتمال حضور مائوریتزیو ساری روی نیمکت اسپرز را مورد بحث قرار داده اند.

ساری که تابستان گذشته تنها پس از یک فصل حضور روی نیمکت سرمربیگری یوونتوس از سمت سرمربیگری این تیم اخراج شد، همچنان تا سال 2022 با این باشگاه ایتالیایی قرارداد دارد اما یوونتوسی ها می توانند با پرداخت 2.5 میلیون یورو در سرانجام ماه آوریل (ماه جاری) این قرارداد را فسخ نمایند.

پیش از این باشگاه هایی همچون فیورنتینا، مارسی و فنرباغچه نسبت به استخدام این مربی ایتالیایی ابراز علاقه نموده بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ساری گزینه اول جانشینی فونسکا در رم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری گزینه اول جانشینی فونسکا در رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید