شانس پیروزی استقلال مقابل العین امارات چقدر است؟

به گزارش خانه انگلیسی، پیشکسوت استقلال گفت: استقلال می تواند در خانه العین امارات را شکست بدهد و انتقام شکست سنگین را از این تیم بگیرد.

شانس پیروزی استقلال مقابل العین امارات چقدر است؟

به گزارش، پیروز قربانی پیشکسوت استقلال در خصوص دیدار سه شنبه استقلال با العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی لیگ قهرمانان به مراتب از لیگ برتر سخت تر است، البته این بازی می تواند برای استقلالی ها جنبه انتقامی داشته باشد. استقلالی ها یکبار با 6 گل از این تیم شکست خوردند و اکنون انگیزه مضاعفی برای شکست العین و انتقام آن باخت دارند.

وی اضافه نمود: با مصدومیت عبدالرحمان قدرت تیم العین کمتر از قبل شده است و استقلالی ها می توانند با پیروزی مقابل العین حتی جبران شکست مقابل الدوحیل را هم بکنند.

قربانی توضیح داد: استقلال شرایط خوبی دارد، مقابل الدوحیل هم اگرچه شکست خورد، اما استراتژی که در نیمه اول داشت بسیار خوب بود، در چنین بازی هایی که مساوی پیش می رود، فرق تیم های بزرگ با دیگر تیم ها تعیین می گردد و الدوحیل هم توانست روی ضربه ایستگاهی و کرنر به گل برسد که بعد از آن استقلال برای جبران پیش آمد و گل خورد.

قربانی توضیح داد: استقلال به خوبی بلد است روی دروازه حریفان موقعیت ایجاد کند و گل بزند، بنابراین پیروزی مقابل العین دور از دسترس آبی پوشان نخواهد بود.

این پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه آبی پوشان شانس صعود از گروه را دارند یا خیر، گفت: باید قبول کنیم که فوتبال در کشور های عربی حوزه خلیج فارس پیشرفت نموده است و آن ها بسیار قدرتمند شده اند. استقلال کار سختی برای صعود دارد، اما اگر آبی پوشان در خانه پیروز شوند و در خارج از خانه هم فقط یک امتیاز بگیرند، با 10 امتیاز شانس زیادی برای صعود خواهند شد.

منبع:فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شانس پیروزی استقلال مقابل العین امارات چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانس پیروزی استقلال مقابل العین امارات چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید