مجیدی: آخرین ایرانی ام که جام لیگ قهرمانان را لمس نموده است

به گزارش خانه انگلیسی، سرمربی استقلال می گوید که آخرین فرد ایرانی است که جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را بالا برده است.

مجیدی: آخرین ایرانی ام که جام لیگ قهرمانان را لمس نموده است

به گزارش خانه انگلیسی، تیم های العین امارات و استقلال ایران فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند. فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: می توانستیم الدحیل را شکست داده و با شرایط بهتری به این مسابقه بیایم اما این اتفاق رخ نداد و نتیجه این دیدار نیز تأثیری روی صعود تیم ها ندارد. تمرینات و مسابقات خوبی را پشت سر گذاشتیم و اکنون برای این دیدار آماده هستیم.

وی درباره تقابل با العین خاطر نشان کرد: من سال 2004 با العین قهرمان آسیا شدم و باید از برونو متسو مربی خودم یاد کنم؛ او را هرگز فراموش نمی کنم و مسائل زیادی را از او یاد گرفتم و آخرین ایرانی هستم که جام لیگ قهرمانان آسیا را لمس کردم. با آقای متسو من قهرمان آسیا شدم و خاطرات خوبی با این باشگاه دارم. در تمام سال هایی که در امارات بازی می کردم، از العین به عنوان یک باشگاه بزرگ یاد می شد و خوشحالم به عنوان یک مربی برابر این باشگاه قرار می گیرم. هیچگاه از العین جدا نشدم و این باشگاه خاطرات زیادی برای من داشته است.

او ادامه داد: برای العین گلزنی کردم و برابر این تیم نیز پیروز به گلزنی شدم. اکنون وظیفه گل زدن بر عهده بازیکنان است. امیدوارم طرفداران بازی خوبی از دو تیم تماشا نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مجیدی: آخرین ایرانی ام که جام لیگ قهرمانان را لمس نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی: آخرین ایرانی ام که جام لیگ قهرمانان را لمس نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید