ضعف تیم ملی بسکتبال مقابل عربستان چه بود؟

به گزارش خانه انگلیسی، کارشناس بسکتبال ایران درباره نقاط ضعف تیم ملی در بازی مقابل عربستان صحبت کرد و معتقد است روی دفاع انفرادی بیشتر کار گردد.

ضعف تیم ملی بسکتبال مقابل عربستان چه بود؟

محمد کسایی پور در گفت وگو با خانه انگلیسی، در خصوص عملکرد تیم ملی بسکتبال ایران مقابل عربستان در نخستین بازی از پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا، شرح داد: من فکر می کنم پتانسیل ما بسیار بیشتر از آن چیزی بود که در بازی با عربستان نشان دادیم. به هر حال اولین بازی بود و کار سخت بود، هرچند که تیم هایی مثل عربستان و سوریه یک لول پایین تر از تیم هایی مثل فیلیپین و کره هستند. می گردد تیم ملی عملکرد بهتری نسبت به بازی با عربستان داشته باشد.

او درباره عملکرد ضعیف تیم ملی ایران در حمله نیز گفت: فکر می کنم روی شوت ها خوب عمل نکردیم. بعد از مدت طولانی که بسکتبال تعطیل بود، به آمادگی و هماهنگی بیشتری احتیاج داشتیم، هرچند که عربستان هم کوشش خیلی زیادی کرد و فراتر از انتظار ظاهر شد. البته در برخی از توپ ها خوب نبودیم که این تیم ما را اذیت کرد. به نظرم باید با تمرکز بیشتری بازی کنیم.

کسایی پور در واکنش به این سوال که آیا ضعف عملکرد ایران در ریباندها با حضور بازیکنانی چون ارسلان کاظمی می توانست رفع گردد؟ اظهار کرد: در هر صورت ارسلان بازیکن بسیار خوبی است و همواره می تواند در بسیای از شرایط به تیم ملی یاری کند. فعلا آمار را ندیده ام اما در هر حال احتیاج است که از پتانسیل های خود بهترین استفاده را کنیم.

کارشناس بسکتبال ایران، در پاسخ به این سوال که تیم ملی برای بازی با سوریه چه نقاط ضعفی را باید رفع کند؟ اظهار کرد: به نظر من یک مقدار باید روی دفاع انفرادی بهتر کار کنیم و روی بازیکنان حریف فشار بیشتری را وارد کنیم. در کوارتر اول فشار خوبی وارد کردیم اما در ادامه این اتفاق رخ نداد. باید انرژی خود را در کل زمان بازی تقسیم کنیم تا نتیجه بهتری بگیریم. روی این موضوع نوسان داشتیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ضعف تیم ملی بسکتبال مقابل عربستان چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضعف تیم ملی بسکتبال مقابل عربستان چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید