عرب: وزارت ورزش مصمم به خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال است، آماده هرگونه همکاری با سازمان خصوصی سازی هستیم

به گزارش خانه انگلیسی، ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس در تمام جلساتی که سازمان خصوصی سازی در راستای واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال ترتیب داده، خیلی مصمم حضور داشته است.

عرب: وزارت ورزش مصمم به خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال است، آماده هرگونه همکاری با سازمان خصوصی سازی هستیم

ایرج عرب در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خانه انگلیسی در مورد نشست امروز در وزارت ورزش که با حضور مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و داورزنی و فرامرزیان، معاونان وزیر ورزش و جوانان در راستای اجرای مصوبه دولت و مجلس شورای اسلامی در مورد واگذاری دو باشگاه سرخابی برگزار گردید، گفت: وزارت ورزش مصمم است که این خصوصی سازی صورت بگیرد و از این رو نشست امروز با حضور وزیر ورزش، معاونین او و مدیران کل حقوقی برگزار گردید. وزارتخانه مصمم است که این خصوصی هر چه سریع تر و در وقت قانونی خود اتفاق بیفتد. باشگاه ها نیز اعلام کردند که هر آنچه پیش از این سازمان خصوص سازی درباره مدارک اداری، حقوقی و اقتصادی که پیرامون واگذاری خواهان شده است، همه را در اولین فرصت تحویل این سازمان داده اند.

وی اضافه کرد: باشگاه پرسپولیس در شش جلسه ای که سازمان خصوصی سازی به همین دلیل ترتیب داده بود با جدیت شرکت نموده و نظراتش را نیز اعلام نموده است. در حال حاضر هم مصمم هستیم که این اتفاق رخ دهد. از این رو طی نامه ای به سازمان خصوصی سازی اعلام کردیم هرگونه همکاری که ضروری است برای محقق شدنش آماده هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عرب: وزارت ورزش مصمم به خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال است، آماده هرگونه همکاری با سازمان خصوصی سازی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرب: وزارت ورزش مصمم به خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال است، آماده هرگونه همکاری با سازمان خصوصی سازی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید