قول می دهم در لبنان مدال کسب کنم، حریفان ما کشتی گیران آزاد هستند

به گزارش خانه انگلیسی، فاطمه نیکبخت در مصاحبه با خبرنگاران درباره مراحل آماده سازی تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان برای حضور در تورنمنت بین المللی لبنان گفت: نخستین اردوی ما در آبادان برگزار گردید که حدود40 نفر در آن اردو حضور داشتند. بعد از آن انتخابی مرحله دوم برگزار گردید و من در یکوزن بالاتر نیز موفق شدم مقام اول را کسب کنم. پس از آن 5 مرحله اردو زیر نظر آناواسلینکو برگزار گردید و ما آموزش های لازم را دیدیم و حال برای حضور در تورنمنت بین المللی لبنان حاضریم.

قول می دهم در لبنان مدال کسب کنم، حریفان ما کشتی گیران آزاد هستند

ملی پوش کشتی بانوان در ادامه گفت: آناواسلینکو تمرینات بسیار خوبی را ارائه می دهد و با آموزشِ تکنیک های جدید می توان پیشرفت را در ما دید. او در مرحله آخر اردو حضور نداشت اما حسینی (مربی تیم ملی) نیز خدا را شکر آموزش های لازم را به ما می دهد.

نیک بخت در پاسخ به این سوال که آیا قول مدال در تورننمنت لبنان را می دهد یا خیر؟ گفت: از نظر تکنیک بسیار پیشرفت نموده ایم و حریفان ما در تورنمنت لبنان، کشتی گیران آزاد هستند اما ما تمام توان خود را خواهیم گذاشت و قول می دهم که مدال را کسب کنم. کوشش ما بر این است که نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی در خاتمه درباره راه اندازی کشتی توضیح داد: از خادم، منظمی و سرپرست تیم ملی بسیار تشکر می کنم. من از بچگی علاقه زیادی به کشتی داشتم. با رشته ورزشی ووشو شروع کردم اما در همان زمان کشتی را نیز کار می کردم. خداراشکر که کشتی راه اندازی شد و ما توانستیم به دنبال علایق خود برویم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "قول می دهم در لبنان مدال کسب کنم، حریفان ما کشتی گیران آزاد هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول می دهم در لبنان مدال کسب کنم، حریفان ما کشتی گیران آزاد هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید