نامجومطلق: فکر می کردیم استقلال راحت العین را شکست دهد، شانس صعود آبی پوشان کم شد

به گزارش خانه انگلیسی، مجید نامجومطلق مربی پیشین استقلال می گوید که با توقف برابر العین، کار آبی پوشان برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا سخت شده است.

نامجومطلق: فکر می کردیم استقلال راحت العین را شکست دهد، شانس صعود آبی پوشان کم شد

مجید نامجومطلق در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خانه انگلیسی، درباره تساوی یک - یک استقلال مقابل العین در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، گفت: متاسفانه بازی خوبی را شاهد نبودیم. با توجه به شرایطی که استقلال در جدول این گروه داشت انتظار می رفت تیم هجومی تر و خیلی بهتر بازی کند. همچنین با توجه به نمایش خوب این تیم در هفته های اخیر در لیگ برتر، انتظار داشتیم استقلال مقابل العین هم نمایش خوبی داشته باشد، ولی اینطور نشد.

وی اضافه نمود: در دقایقی از بازی نسبت به حریف برتر بودیم اما برای برنده شدن باید در طول 90 دقیقه برنامه داشت. استقلال نتوانست گل زده اش را حفظ نموده و در حالی که به این سه امتیاز احتیاج مبرمی داشت، این امتیاز را کسب کند. با این شرایط صعود استقلال از این گروه سخت و سخت شد.

بازیکن پیشین استقلال با اشاره به اینکه این تیم 4 فینال سخت را پیش رو خواهد داشت، توضیح داد: العین در این بازی، العین سال گذشته نبود و من فکر می کردم بتوانیم خیلی راحت تر این تیم را شکست دهیم. تعویض های شفر نیز در این بازی خوب نبود. بیرون کشیدن منشا در دقایق آخر بازی تعویض خوبی نبود، همینطور اگر آسیب دیدگی فرشید اسماعیلی جدی نبود می توانست در زمین بماند و با تکنیک خوبش توپ را نگه دارد و به تیم یاری کند. در مجموع تعویض ها خیلی جواب نداد.

نامجومطلق راجع به این که چقدر احتمال می دهد که استقلال با این وضعیت از گروهش پیروز به صعود گردد، گفت: استقلال با شکست در هفته پیش و تساوی در این بازی خانگی کارش سخت شد، اما برای سایر تیم ها اینگونه نیست و آنها وضعیت بهتری دارند. با این وضعیت کار استقلال در ادامه مشکل خواهد بود. استقلال اگر می توانست این بازی را ببرد می توانست جایگاهش را در جدول حفظ کند و امید زیادی به صعود داشته باشد.

وی درباره اینکه استقلال در هفته های اخیر به خوبی در لیگ برتر نتیجه گرفته اما در آسیا این عملکرد را نداشته است، اعلام نمود: با توجه به بازیکنان خوبی که در نیم فصل جذب شده اند، استقلال متحول شده و تغییرات خوبی در سبک بازی این تیم به وجود آمده است. به طور مثال اضافه شدن پاتوسی که در بازی مقابل العین هم بسیار خوب بود تاثیرگذار است، اما در بازی با تیمی مثل العین باید 90 دقیقه تیم تمرکز داشته باشد.

نامجومطلق با بیان اینکه استقلال بعد از به ثمر رساندن گل اولش تمرکزش را از دست داد، گفت: شاید این از دست دادن تمرکز برای حساسیت بالای جدول بود و اینکه استقلالی ها می خواستند هر طور که شده در این بازی 3 امتیاز را از آن خود نمایند، برای همین بعد از پیش افتادن عقب کشیدند و همین باعث شد که حریف صاحب فرصت گردد و روی دروازه استقلال فشار وارد کند. شاید اگر استقلال بعد از پیش افتادن فوتبال تهاجمی خودش را ادامه می داد و سعی می کرد در زمین حریف به حفظ توپ بپردازد، الان 3 امتیاز برای استقلال بود، اما حساسیت جدول و احتیاج مبرم استقلال به 3 امتیاز دچار عدم تمرکز در تیم شد.

وی یادآور شد: استقلال واقعا در گروه سختی واقع شده است و پیروزی مقابل العین می توانست این تیم را در جدول نگه دارد، ولی الان با یک امتیاز کار سختی در پیش دارد و درصد شانس صعود این تیم به مراتب پایین تر آمده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نامجومطلق: فکر می کردیم استقلال راحت العین را شکست دهد، شانس صعود آبی پوشان کم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامجومطلق: فکر می کردیم استقلال راحت العین را شکست دهد، شانس صعود آبی پوشان کم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید