نمایشگاه بین المللی نساجی دبی

به گزارش خانه انگلیسی، نمایشگاه بین المللی نساجی دبی تحت عنوان پلتفرم برتر برای خرید پارچه های مد روز، کیف دستی، کفش، اکسسوری های پوشاک و انواع پوشاک هر 6 ماه یک بار برگزار می گردد. تولیدکنندگان، طراحان و خریداران پارچه و لباس دور هم جمع می شوند و به ارائه طرح ها و محصولات خود می پردازند.

نمایشگاه بین المللی نساجی دبی

این بار هم در تاریخ 9 تا 11 می 2022 یعنی 19 تا 21 اردیبهشت 1401 در شهر دبی در کشور امارات متحده عربی برگزار می گردد. جهت آشنایی با این نمایشگاه و بخش های مختلف آن، این مطلب از خانه انگلیسی را تا سرانجام بخوانید.

درباره نمایشگاه بین المللی نساجی

نمایشگاه بین المللی نساجی به شرکت های حوزه پوشاک و پارچه این فرصت را می دهد تا مجموعه محصولات خود را برای عمده فروشان، خرده فروشان و فراوریی ها به نمایش بگذارند. این نمایشگاه به معرفی برندها و برندسازی در صنعت یاری می نماید و فروش بیشتری برای صاحبان کسب و کار به ارمغان خواهد آورد.

نمایشگاه بین المللی نساجی با نام اختصاری (IATF) تا به امروز کوشش نموده است فضایی حرفه ای و یاری نماینده به کسب و کارها برای شبکه سازی فراهم کند. در این نمایشگاه، افراد و شرکت هایی از سرتاسر جهان از جمله اروپا، هند، چین، اندونزی، ژاپن، ترکیه و کشورهای نامدار در حوزه فراوری پوشاک و پارچه شرکت می نمایند. این بار نیز علاقه مندان، با خرید بلیط هواپیما دبی برای شرکت در نمایشگاه بین المللی نساجی راهی امارات متحده عربی می شوند.

دسته بندی محصولات در نمایشگاه نساجی دبی

پوشاک

در نمایشگاه بین المللی نساجی، شرکت ها می توانند مجموعه های خود را برای فراورینمایندگان، خرده فروشان و عمده فروشان شناخته شده و نو به نمایش بگذارند و برای افزایش فروش خود برندسازی نمایند.

منسوجات خانگی

نمایشگاه بین المللی نساجی برترین پلتفرم برای نمایش منسوجات خانگی است. شرکت های زیادی در این بخش در حال فعالیت هستند و این صنعت، شرایط رو به رشدی دارد.

پارچه

نمایشگاه بین المللی نساجی فرصتی را در اختیار خریداران، طراحان و توزیع نمایندگان قرار می دهد تا از طیف وسیع و متنوعی از پارچه ها از معتبرترین کارخانجات نساجی سرتاسر جهان بازدید نمایند.

استودیو چاپ

این نمایشگاه، استودیوهای طراحی و چاپ پیشرو در سرتاسر جهان را جذب می نماید و به آنها جایگاه ویژه ای در نمایشگاه می دهد. این رویداد، فرصتی است برای نمایش یا خرید چاپ هایی خاص از استودیوها و طراحان برتر و باکیفیت در سرتاسر جهان.

کیف دستی

این نمایشگاه فرصتی است برای فراورینمایندگان کیف دستی که طیف وسیعی از آخرین ترندهای کیف دستی و اکسسوری را از سرتاسر جهان به نمایش می گذارند.

ماشین آلات نساجی

شرکت های فراورینماینده ماشین آلات نساجی نیز بخشی از نمایشگاه بین المللی نساجی هستند که اثرگذاری خود در صنعت نساجی را به نمایش می گذارند و جهت توسعه برندشان، به معرفی خود در نمایشگاه می پردازند.

تزیینات و اکسسوری ها

در نمایشگاه بین المللی نساجی، شرکت های فراورینماینده تزیینات و اکسسوری ها، در غرفه های خود آخرین ترندها و مجموعه های خود را برای خریداران و طراحان به نمایش می گذارند.

کفش و پاپوش

نمایشگاه بین المللی نساجی فضایی برای ارائه آخرین ترندها در زمینه کفش و پاپوش و بعلاوه ارائه چشم اندازی از مدهای آینده کفش فراهم می نماید.

زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی نساجی دبی

9 تا 11 می 2022 (19 تا 21 اردیبهشت 1401) از 10:00 تا 18:00

مکان برگزاری نمایشگاه بین المللی نساجی دبی

امارات متحده عربی، دبی، مرکز تجارت جهانی دبی

آدرس نمایشگاه بین المللی نساجی دبی روی نقشه گوگل

نظر شما درباره نمایشگاه بین المللی نساجی دبی چیست؟

نمایشگاه بین المللی نساجی، دوازدهمین دوره خود را در شهر دبی در ایالات متحده عربی برگزار خواهد نمود. پیش بینی می گردد در این نمایشگاه 15000 بازدیدنماینده و 600 غرفه دار حضور داشته باشند.

نمایشگاه بین المللی نساجی دبی فرصت خوبی برای فراوریی ها، طراحان و فروشندگان پارچه و لباس فراهم می نماید تا ضمن آشنایی با آخرین ترندهای این حوزه در سرتاسر جهان و آشنایی با بازار، کسب و کار خود را نیز معرفی نموده و توسعه دهند.

اطلاعات تکمیلی این نمایشگاه را می توانید در وبسایت نمایشگاه بین المللی نساجی مطالعه کنید.

جهت شرکت در این رویداد، می توانید با خرید بلیط و رزرو هتل های دبی مقدمات سفر را فراهم سازید. در صورتی که پیش از این تجربه بازدید از نمایشگاه نساجی را داشته اید، لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

صبا پلاشانی

منبع: فلای تودی

به "نمایشگاه بین المللی نساجی دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه بین المللی نساجی دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید