ورود به تمامی مناطق گردشگری استان لرستان همچنان ممنوع است

به گزارش خانه انگلیسی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از ممنوعیت ورود تورهای گردشگری به تمام مناطق گردشگری استان تا اطلاع ثانوی اطلاع داد.

ورود به تمامی مناطق گردشگری استان لرستان همچنان ممنوع است

به گزارش خانه انگلیسی به نقل از روابط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان، سید امین قاسمی امروز چهارشنبه 31 اردیبهشت 99 با اعلام این خبر اضافه نمود: بر اساس دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا، تمام تورهای گردشگری از زمان اپیدمی شیوع ویروس کرونا در کشور تا به امروز تعطیل است.

او با اشاره به تعطیلات عید فطر و احتمال ورود تورهای گردشگری به استان توضیح داد: از ورود تمام تورهای گردشگری بومی و غیربومی به استان ممانعت به عمل خواهد آمد و این پیشگیری تا زمان از سرگیری فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و ابلاغ مجدد از سوی ستاد استانی مبارزه با کرونا ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه برخی از شهرهای استان از سوی ستاد مدیریت بیماری کرونا به صورت شرایط قرمز اعلام شده اند، تأکید کرد: با هدف حفظ سلامتی مردم، تا اطلاع ثانوی ورود به تمامی مناطق گردشگری استان لرستان ممنوع است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان ضمن تأکید بر ضرورت همکاری شهروندان در به حداقل رساندن مسافرت های غیرضروری گفت: هر شهروند بومی یا غیربومی به هر نحوی به محدوده مناطق جاذبه های گردشگری وارد شوند با برخورد قانونی پلیس روبرو خواهد شد و باید مطلع باشند که این ممانعت به منظور حفظ سلامتی آنان است.

او اضافه نمود: در این خصوص استثنایی وجود ندارد، لذا برپایی هرگونه چادر و کمپ در حوالی مناطق گردشگری از سوی ارگان، اشخاص بومی، محلی و یا گروه های ورزشی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

منبع: میراث آریا

به "ورود به تمامی مناطق گردشگری استان لرستان همچنان ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود به تمامی مناطق گردشگری استان لرستان همچنان ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید