وقت کشی استقلال من را یاد تیم های حاشیه خلیج فارس انداخت، داور با حریف مهربان بود

به گزارش خانه انگلیسی، خبرنگاران/خوزستان مدیرعامل نفت مسجدسلیمان با انتقاد شدید به قضاوت حمید حاج ملک، داور ملاقات این تیم برابر استقلال، گفت: داور به هر خطای بازیکن ما کارت زرد نشان می داد ولی از خطای بازیکنان استقلال با مهربانی می گذشت و با آن ها با ملایمت رفتار می کرد.

وقت کشی استقلال من را یاد تیم های حاشیه خلیج فارس انداخت، داور با حریف مهربان بود

مهران نصیریان دوست در گفت وگو با خانه انگلیسی، با گله مندی از قضاوت ملاقات این تیم برابر استقلال تهران، اظهارکرد: به نحوه قضاوت داور این بازی، به شدت اعتراض دارم. در این ملاقات داور به هر خطای بازیکن ما کارت زرد نشان می داد ولی از خطای بازیکنان استقلال با مهربانی می گذشت و با آن ها با ملایمت رفتار می کرد.

وی با بیان این که قضاوت داور این ملاقات تامل برانگیز است، ادامه داد: داور، قاضی میدان است و باید عدالت را رعایت کند. در نیمه دوم نیز توپ و میدان در اختیار تیم نفت مسجدسیلمان بود اما فکر می کنم باتوجه به این که تماشاگران در نیمه نخست به داور فحاشی کردند، او تحت تاثیر جو استادیوم نهاده شد و این گونه سوت زد.

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان اضافه نمود: داور حتی در نیمه دوم، در صحنه ای که بازیکن ما به صورت تعیین با خطای بازیکن استقلال درون محوطه جریمه سرنگون شد، اعتقادی به پنالتی نداشت، در حالی که پنالتی بود. نباید چون حریف ما استقلال بود، تیم ما نادیده گرفته می شد. تیم نفت هم به سختی و با مسائل اقتصادی در لیگ حضور دارد و کار می نماید و نباید داوران هم این گونه قضاوت و شرایط را برای ما سخت تر نمایند. داور حتی، عضو تدارکات تیم ما را اخراج کرد که این تصمیم او عادلانه نبود.

وی بیان نمود: داور به هر خطای بازیکن ما، کارت زرد نشان می داد ولی از خطای بازیکنان حریف، با یک تذکر ساده می گذشت. نمی دانم چرا داور باید به این صورت سوت بزند، در حالی که باید عدالت را رعایت می کرد. بازی به این صورت هم نبود که داور تحت فشار باشد و اشتباه کند. آیا دلیل این است که استقلال تیم متمولی است و نفت مسجدسلیمان با چنگ و دندان پیش می رود؟

نصیریان دوست با تمجید از عملکرد بازیکنان نفت مسجدسلیمان، گفت: در این ملاقات توپ و میدان در اختیار ما بود و چند موقعیت مسلم گلزنی داشتیم. استقلال هم تنها دو موقعیت داشت که همان ها نیز تبدیل به گل شدند. ناراحتم که تیم مان خوب بازی کرد ولی مسایلی مانع از نتیجه گیری آن شد.

وی مطرح کرد: استقلال در این ملاقات وقت کشی می کرد و کجای قانون گفته است که بازیکن را در زمین مداوا نمایند؟ بازیکن استقلال را در زمین مداوا می نمایند و بعد او کنار خط می رود و سریع وارد زمین می گردد. این یعنی اصلا مصدوم نشده است و تمارض می نماید. وقت کشی بازیکنان استقلال و این که خود را روی زمین می انداختند، من را یاد بازی تیم های حاشیه خلیج فارس انداخت.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: زمانی که گل اول را به استقلال زدیم، طرفداران حاضر در وی آی پی، به اعضای هیات مدیره باشگاه نفت که در صندلی بودند، توهین کردند. به این رفتار طرفداران حریف، گله مند هستیم و این رسم مهمان نوازی نیست. من فکر می کنم باید اصطلاح دیگری برای وی آی پی که صندلی افراد متفرقه بود، به کار برد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "وقت کشی استقلال من را یاد تیم های حاشیه خلیج فارس انداخت، داور با حریف مهربان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقت کشی استقلال من را یاد تیم های حاشیه خلیج فارس انداخت، داور با حریف مهربان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید