نامجو مطلق: هر بازی برای استقلال حکم فینال دارد

به گزارش خانه انگلیسی، مربی تیم استقلال گفت: تمام ملاقات های به جامانده برای ما حکم فینال دارد و ارزش آن شش امتیازی است.

نامجو مطلق: هر بازی برای استقلال حکم فینال دارد

به گزارش گروه ورزشی خانه انگلیسی، مجید نامجومطلق در نشست خبری قبل از بازی با صنعت نفت آبادان گفت: فکر می کنم بازی سخت و سنگینی با تیم خوب و باسابقه صنعت نفت داریم. این تیم را به خوبی بررسی نموده و می دانیم بازیکنان باکیفیتی دارد. رتبه صنعت نفت هم مناسب است. بازیکنانی در ترکیب صنعت حضور دارند که مهارت های فردی بالایی دارند.

وی اضافه کرد: طبق بررسیی که انجام داده ایم، قصد داریم با تدابیر خاصی وارد زمین شویم. کوشش می کنیم با دست پر از بازی بیرون بیاییم. جدول اکنون به شکلی است که هر ملاقات برای ما حکم فینال را دارد. نتیجه هر هفت بازیی که پیش رو داریم، حائز اهمیت و حیاتی است. با تدابیر ویژه ای که کادر فنی و فرهاد مجیدی در نظر گرفته اند، وارد زمین می شویم.

مربی تیم استقلال شرح داد: تمام کوشش خود را برای کسب نتیجه مناسب انجام می دهیم. این بحث ها کلیشه ای شده، اما باید بگویم شرایط استقلال در یکی دو هفته اخیر مناسب نبوده است. بازیکنان زیادی را به دلیل شرایط کرونا از دست داده ایم. بار ها گفته ام تا قبل از بازی با فولاد به خوبی تمرین ها را انجام داده و پروتکل ها را رعایت کردیم، اما در زمان و شرایط بدی به مصاف فولاد رفتیم.

نامجو مطلق توضیح داد: درخواست کردیم آن مسابقه به تعویق بیفتد و یا حتی اصرار کردیم مکان بازی با فولاد تغییر کند که به آن هیچ توجهی نشد. پس از بازی با فولاد اتفاق بدی برای ما رخ داد و فکر می کنم صحبت درباره آن تکرار مکررات است، اما تیم ما در هر بازی دچار مشکل شد. در هر ملاقات چهار تا شش بازیکن خود را از دست داد.

وی ادامه داد: قبل بازی با تراکتور حتی با 12 بازیکن تمرین کردیم. پنج روز تمرین هم انجام ندادیم و بازیکنان مان در قرنطینه بودند. تنها 2 جلسه تمرین یک ساعته برگزار کردیم. در ملاقات با صنعت نفت هم چهار پنج بازیکن خوب خود را کنارمان نداریم. عارف غلامی و سیاوش یزدانی با کرونا دست به گریبان هستند. مسعود ریگی محروم است. محمد بلبلی و یکی دو بازیکن دیگر را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

مربی استقلال توضیح داد: البته خوشبختانه تعدادی از بازیکنانی که کرونا گرفته بودند به تیم اضافه شدند، اما آن ها دو روز است با ما تمرین می نمایند و فکر می کنم آمادگی و شرایط لازم را ندارند. با این وجود آماده هستند در هر شرایطی به تیم خوبشان یاری نمایند. امیدوارم بازی خوب و تماشاگرپسندی را مقابل تیم بسیار خوب صنعت نفت انجام بدهیم.

نامجو مطلق اضافه کرد: آبادان همواره مهد فوتبال بوده و بازیکنان بسیار خوبی را معرفی نموده است. سال جاری هم تیم خوب و منسجمی در اختیار دارند. فقط می خواهم به کمیته مسابقات گلایه کنم. همین شرایطی که اکنون فولاد با آن روبرو شده، ما هم با آن روبرو بودیم. قبل بازی با تراکتور با توجه به اینکه پنج روز تمریناتمان تعطیل بود، هرچه اصرار و تقاضا کردیم ملاقات را یکی دو روز تاخیر اندازند، این اتفاق نیفتاد، اما اکنون مسابقه فولاد با پرسپولیس را با دو روز تاخیر برگزار می نمایند. این ضد و نقیض ها برای ما قابل تامل است.

وی ادامه داد: هفت بازی دیگر پیش رو داریم و یک رقابت ما عقب افتاده است. هریک از این ملاقات ها می تواند برای استقلال حکم فینال را داشته باشد. کوشش می کنیم از لیگ برتر سهمیه آسیا بگیریم، اما جام حذفی را هم داریم و می خواهیم در این جام هم به عنوان مدعی ظاهر شویم.

مربی تیم استقلال درباره شناخت کادرفنی استقلال از تفکرات مربیان صنعت نفت گفت: معمولا تفکرات مربی در برنامه های تاکتیکی تیمش معین است. بهنام سراج از دوستان خوب من و از مربیان جوان و قابل احترام است. بی شک وی با توجه به اینکه مدتی کنار دراگان اسکوچیچ به عنوان دستیار کار می کرد، از لحاظ تجربی به شرایط بلوغ رسیده است و تیم خوبی دارد.

نامجومطلق ادامه داد: کادرفنی هر دو تیم نسبت به بازی رفت تغییر نموده، اما اسکلت استقلال و صنعت نفت حفظ شده است. با توجه به بررسیی که روی حریف انجام داده ایم درصدد هستیم نقاط مثبت تیم صنعت نفت را که دارای بازیکنانی با قابلیت های فنی و مهارت های فردی است، در نظر بگیریم. با تدابیری که در نظر می گیریم سعی می کنیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی درباره اینکه آیا از فدراسیون فوتبال برای برگزاری بازی های به تعویق افتاده تیم خودشان و فولاد درخواستی دارد یا خیر، بیان نمود: فکر می کنم باید شرایطی به وجود بیاید که تیم ها با تعداد بازی های برابر در هفته های پایانی وارد زمین شوند. باید بازی های عقب افتاده در یک بازه زمانی گنجانده گردد تا تیم ها با شناخت از جدول لیگ به مصاف هم بروند.

دستیار فرهاد مجیدی گفت: من درباره تیم خودمان صحبت می کنم. استقلال تیم بسیار بزرگی است که حتی خارج از تهران طرفداران زیادی دارد. انتظار همواره از این تیم بالا است و بیشتر بازی های ما در هفت ملاقات بعدی مقابل تیم هایی است که برای کسب سهمیه کوشش می نمایند. به این دلیل می گویم بازی های استقلال فینال است که شش امتیاز ارزش دارد و باید به شکلی در ملاقات های رو در رو عمل کنیم که یک رقیب را از سد راه برداریم. این موضوع هم به سود استقلال است و هم می تواند کار ما را سنگین کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نامجو مطلق: هر بازی برای استقلال حکم فینال دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامجو مطلق: هر بازی برای استقلال حکم فینال دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید