خبرنگاران صادقی: خوشحالم سقوط نکردیم

به گزارش خانه انگلیسی، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال سایپا، گفت: خوشحالم در لیگ برتر باقی ماندیم و امیدوارم بازیکنان جوان سایپا در آینده به بازیکنان بزرگی تبدیل شوند.

خبرنگاران صادقی: خوشحالم سقوط نکردیم

ابراهیم صادقی در سرانجام ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و سایپا در چارچوب هفته سرانجامی نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران که در استادیوم آزادی برگزار گردید و با فزونی 3 بر صفر سرخپوشان پایتخت سرانجام یافت اظهار کرد: در این مسابقه هر دو تیم موقعیت های گلزنی داشتند اما تفاوت در تجربه بازیکنان ما و پرسپولیس بود.

وی افزود: تفاوت بین یک بازیکن با تجربه و جوان در این است که پرسپولیسی ها با اتکا به تجربه خود از تک موقعیت هایشان استفاده کردند.

سرمربی سایپا افزود: در هفته های گذشته به خاطر شرایط جدول، استرس بسیاری روی بازیکنان ما حاکم بود و به همین دلیل بازیکنان جوان تیم نتوانستند کیفیت خود را نشان دهند.

وی ادامه داد: البته بعد از سرانجام تعطیلات کرونا، عملکرد خوبی داشتیم و نتایج خوبی را نیز کسب کردیم و در این مسابقه استرس ناشی از شرایط جدول اجازه نداد خوب بازی کنیم.

صادقی تأکید کرد: البته خوشحالم در نهایت در لیگ برتر باقی ماندیم و امیدوارم بازیکنان جوان سایپا در آینده به بازیکنان تبدیل شوند. سایپا تنها تیم لیگ بود که بازیکنان 18 و 19 ساله را به میدان فرستاد.

رقابت های لیگ برتر ایران در حالی امشب با برگزاری هفته سی ام رقابت ها به سرانجام رسید که پرسپولیس به عنوان قهرمانی به صورت مستقیم راهی مرحله گروهی فصل آینده لیگ قهرمانان شد. استقلال و فولاد با قرار دریافت در رتبه های دوم و سوم به پلی آف لیگ قهرمانان رسیدند.

شاهین بوشهر و پارس جنوبی نیز به لیگ دسته اول سقوط کردند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران صادقی: خوشحالم سقوط نکردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صادقی: خوشحالم سقوط نکردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید