پذیرش محدود مشتری در رستورانهای زنجان

به گزارش خانه انگلیسی، خبرنگاران/زنجان رئیس اتحادیه هتل و رستوران داران زنجان گفت: در رستوران شهرهای نارنجی، پذیرش مشتریش با محدودیت هایی امکان پذیر است.

پذیرش محدود مشتری در رستورانهای زنجان

محمد بازرگان در گفت وگو با خانه انگلیسی، با اشاره به نحوه فعالیت رستوران ها، اظهار کرد: در حال حاضر که شهر زنجان در شرایط نارنجی کرونایی به سر می برد، بر اساس آیین نامه ابلاغی وزارت بهداشت، رستوران ها نیز می توانند فعالیت خود را از سر گیرند.

وی اضافه کرد: فعالیت مراکز طبخ غذا با پذیرش مشتری صرفا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از قبیل رعایت فاصله اجتماعی، ضدعفونی کردن مستمر محل و استفاده مناسب از ماسک بلامانع است.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 100 رستوران در سطح شهر زنجان فعالیت دارد، ادامه داد: علاوه بر پذیرش مشتری، فعالیت رستوران ها و مراکز طبخ غذا به صورت بیرون بر نیز همانند شرایط شرایط قرمز ادامه دارد.

رئیس اتحادیه هتل و رستوران داران زنجان توضیح داد: در صورتی که واحد صنفی نسبت به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ابلاغی مرتبط اقدام نکند، به وسیله مراجع ذی ربط بلافاصله پلمب خواهد شد.

بازرگان با اشاره به خسارت های وارده به هتل، تالار و رستوران های زنجان پس از شیوع بیماری کرونا، یادآور شد: از ابتدای آغاز بیماری، تالارها تعطیل شدند که خسارت بزرگی برای آنان بود و می توان گفت که صاحبان تالارها، ورشکست شدند و رستوران ها نیز با کاهش مشتری و خسارت روبرو هستند و تسهیلات اعطایی نیز برای این صنف مناسب نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پذیرش محدود مشتری در رستورانهای زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش محدود مشتری در رستورانهای زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید