پول و طلای خود را به صندوق امانات بانک ها بسپارید

به گزارش خانه انگلیسی، خبرنگاران/بوشهر رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با هدف پیشگیری و کاهش وقوع سرقت منزل، به عموم شهروندان توصیه کرد وجوه نقد و طلاجات و اموال با ارزش خود را به صندوق امانات بانک ها بسپارند.

پول و طلای خود را به صندوق امانات بانک ها بسپارید

سرهنگ جوشن سهرابی با اشاره به نحوه انجام اقدامات پیشگیرانه سرقت منزل گفت: همه ما باید باور کنیم که رعایت نکاتی بسیار ساده و بدیهی می تواند در پیشگیری از سرقت اموالمان به ما یاری نموده و سارقان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذارد، چراکه معتقدیم با جدی دریافت توصیه های لازم هم از یک بحران روحی شدید در خانوادة خود جلوگیری خواهیم کرد و هم نقش غیرقابل انکار خود را در افزایش امنیت جامعه به خوبی ایفا می کنیم.

وی به منظور غیرممکن کردن هرگونه نفوذ سارقان به داخل منازل گفت: اولین نکته در زمینة پیشگیری از سرقت این است که هنگام ساخت وساز، همان قدر که به زیبایی ساختمان اهمیت می دهیم، به استحکام و ایمنی آن نیز توجه لازم و کافی داشته باشیم.

این مقام پلیس مطرح کرد: در پیگیری های انجام شده و با کوشش مسئولان ذیربط تعداد 4 هزار و 282 صندوق امانات در بانک های سطح شهر بوشهر برای شهروندان در نظر گرفته شده است.

سهرابی اضافه نمود: این صندوق ها در بانک های صادرات، ملی، تجارت، ملت، رفاه و بانک سپه باهدف نگهداری اموال با ارزش شهروندان از جمله طلاجات، برای پیشگیری از وقوع جرایم سرقت احداث شده و انتظار میرود شهروندان در زمان مسافرت و یا ترک منزل، اموال با ارزش خود را به این صندوق ها انتقال واز استفاده سوء سارقان و افراد فرصت طلب جلوگیری گردد.

این مقام مسئول به عموم شهروندان و مردم استان توصیه کرد: در زمان ترک منزل از بسته بودن همة راه های ورودی اعم از درب ها و پنجره ها اطمینان حاصل کنند و پول و طلاجات خود را به صندوق امانات بانک ها بسپارند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر اظهار کرد: چنانچه منزل بعضی از شهروندان ویلایی است یا در مجاورت آن، ساختمانی نیمه ساز وجود دارد، نکات ایمنی را با دقت بیشتری رعایت کنند و از ورود افراد ناشناس تحت عناوین سمسار، خریدار ضایعات، فالگیر، متکدی و غیره به داخل ساختمان جلو گیری کنند و در صورت نقل مکان به منزل جدید یا مفقودشدن کلید، فوراً نسبت به تعویض توپی قفلِ درب های ورودی منزل خود اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پول و طلای خود را به صندوق امانات بانک ها بسپارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پول و طلای خود را به صندوق امانات بانک ها بسپارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید