پیدا شدن جسد خانم مفقود شده در سیلاب دشتستان

به گزارش خانه انگلیسی، فرماندار دشتستان گفت: با کوشش نیروهای امدادی جسد خانم 35 ساله دشتستانی که در سیلاب امروز مفقود شده است در 10 کیلومتری محل مفقودی پیدا شد.

پیدا شدن جسد خانم مفقود شده در سیلاب دشتستان

به گزارش گروه حوادث خانه انگلیسی از ایرنا، فتح الله نوروزی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اضافه نمود: در جریان بارش و سیلابی شدن آب رودخانه های فصلی و معابر و خیابانهای سطح شهرستان زوج جوانی که نگهبان یکی از معادن شهر برازجان بودند گرفتار سیلاب شده که مرد نجات یافته اما همسر 35 ساله اش مفقود شده بود.

وی یادآورشد: با کوشش نیروهای امدادی و فروکش شدن آب بسیاری از جهتهای مسدودشده شهرستان از جمله جهت آبپخش - شبانکاره ، شبانکاره - گناوه ،جاده دالکی- برازجان و دالکی به کنارتخته بازگشایی شده است.

نوروزی گفت: درحال حاضر پل کلل از هر دو سمت هم رفت و هم برگشت بسته است و بازشدن آن بستگی به فروکش آب دارد .

فرماندار دشتستان با اشاره به اینکه همچنین یک جهت فرعی روستای سمیعا به سمت ریگ شهرستان گناوه مسدود است اضافه نمود: بارندگی صبح امروز موجب آبگرفتگی معابر و در بعضی محلات آبگرفتگی مغازه ها و منازل و آسیب رساندن به خودروها شده که خسارت در دست آنالیز است .

وی گفت: از ساعات اولیه شروع بارندگی همه نیروهای امدادی و خودرویی شهرداری ها و دهیاری ها و ادارات جهت کاهش خسارت به مردم در شهرها و روستاها کوشش بی وقفه داشته اند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از ابتدا فعالیت سامانه بارشی اخیر از روز گذشته تا به امروز برازجان مرکز شهرستان دشتستان این استان با 115 میلیمتر رکوردار بیشترین میزان بارش است.

پیغام مساعدی روز یکشنبه اضافه نمود: در این مدت خارگ، گناوه، دیلم و بندر امام حسن به ترتیب با 101، 90، 51 و 30 میلیمتر شاهد بیشترین میزان بارش بودند.

وی اعلام کرد: جم، بوشهر و دیر نیز به ترتیب شاهد 20، 12 و هشت میلیمتر بارش بودند.

مساعدی ادامه داد: آنالیز نقشه های هواشناسی نشان می دهد فعالیت سامانه بارشی به تناوب تا اوایل وقت فردا بر روی دریا و در سطح استان ادامه دارد.

وی اظهارکرد: بنابراین طی این مدت وزش باد، بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد از پدیده های غالب در سطح استان خواهد بود.

مساعدی اضافه نمود: پیش بینی می گردد از ظهر امروز وزش بادهای شدید شمالی از شمال خلیج فارس شروع گردد که با تداوم وزش آن تا اواخر هفته، خلیج فارس و سواحل استان به تناوب مواج و متلاطم پیش بینی می گردد.

وی اضافه نمود: طی این مدت دمای هوا نیز در سطح استان بوشهر فرایند کاهشی خواهد داشت.

گفتنی فعالیت این سامانه بارشی که از شب گذشته شدت گرفته منجر به مسدود شدن بعضی از راههای ارتباطی شهرستان های بوشهر، دشتستان، گناوه و دیلم شده است.

منبع: جام جم آنلاین

به "پیدا شدن جسد خانم مفقود شده در سیلاب دشتستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیدا شدن جسد خانم مفقود شده در سیلاب دشتستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید