کتاب گویای سقوط در ایران صدا منتشر شد

به گزارش خانه انگلیسی به نقل از روابط عمومی ایران صدا، کتاب گویای سقوط رمانی است که از زبان یک وکیل دعاوی به نام ژان باتیست کلمنس روایت می گردد. او داستان زندگی اش را برای غریبه ای اعتراف می نماید.

کتاب گویای سقوط در ایران صدا منتشر شد

ژان باتیست کلمنس در نیمه شبی هنگام پیاده روی، به پلی می رسد و می بیند که زنی روی پل ایستاده؛ ولی او بی تفاوت عبور می نماید و بعد از مدت کوتاهی صدای افتادن زن را در آب می شنود. بی هیچ اقدامی می گذرد و عمل خود را توجیه می نماید. از این لحظه، سقوط کلمنس شروع می گردد. نویسنده در این کتاب موضوعاتی مثل قضاوت دیگران و تاثیر نگاه ها و برخوردهای اجتماعی بر زندگی انسان را توضیح می دهد. او انسان را همواره در معرض قضاوت شدن می بیند و آن را مسأله ای می داند که باعث سقوط افراد می گردد. این کتاب به وسیله سیدمهرداد ضیایی از هنرمندان سینما و تلویزیون، صوتی شده است.

اثر صوتی سقوط به وسیله زهرا بلدی تهیه شده محمد لله گانی دزکانی و مهشید دشتی نیز اقتباس شنیداری آن را برعهده داشته اند. این اثر به وسیله پایگاه کتاب گویای ایران صدا منتشر شده و به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار داده شده است.

علاقه مندان برای شنیدن این کتاب گویا می توانند اپلیکیشن تلفن همراه ایران صدا را برای سیستم عامل اندروید و IOS از نشانی IRANSEDA.IR به صورت رایگان دریافت نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "کتاب گویای سقوط در ایران صدا منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب گویای سقوط در ایران صدا منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید