کمک&zwnjهای استیکری اینستاگرام به کنترل کروناویروس

به گزارش خانه انگلیسی، با شیوع کوید19 و توصیه های خانه نشینی، اینستاگرام سه استیکر درباره این موضوع طراحی و به استوری ها افزود. اولین و دومین استیکر به ترتیب stay home به معنای در خانه بمانیم و، دومین استیکر تشکر از کادر درمان بود و حالا آخرین استیکر آن به نام thank you hour است. خبرنگاران زندگی در ادامه شرح بیشتری درباره این استیکر استوری ها و کاربرد آنها می دهد.

کمک&zwnjهای استیکری اینستاگرام به کنترل کروناویروس

استیکر thank you hour

این استیکر در واقع برای قدردانی زمان هایی است که ما در خانه هستیم و به کارهایی که دوست داریم و از آنها لذت می بریم، رسیدگی می کنیم. کارهایی از قبیل مرتب کردن باغچه، خواندن کتاب، فیلم دیدن یا حتی رسیدگی به کارهای عقب افتاده . نکته جالب توجه این است که اگر صفحه شما خصوصی نباشد و چنانچه در استوری های خود از این لحظات عکس بگیرید و از استیکر thank you hour بهره ببرید، خود صفحه اینستاگرام هر شب ساعت 7 در استوری هایش، استوری های شما را به اشتراک می گذارد. اگر صحفه شما خصوصی باشد، استوری شما تنها به فالوئرهایتان نمایش داده می گردد. این استیکر برای تشویق کاربران به خانه ماندن و بیرون نرفتن است. در ایران، اینستاگرام یکی از پرطرفدار ترین اپلیکیشن های فضای مجازی است و بی شک کوشش های اینستاگرام بر روی کاربران آن اثر گذار است.

استیکر سپاس قهرمانان سلامت

اینستاگرام، استیکر سپاس قهرمانان سلامت را مختص کادر درمان و تمامی کسانی که برای سلامتی ما کوشش می نمایند را طراحی و در استیکرهای استوری قرار داده است. قدردانی از کادر درمان اگرچه کمکی فیزیکی به آنها نمی نماید؛ ولی پشتیبانی روانی می نماید. در این صورت که ما به فکر آنها و خانواده هایشان باشیم می توانیم این دوران خانه نشینی را تحمل و با همکاری یکدیگر این دوران را به سر برسانیم.

استیکر stay home

این استیکر، اولین حرکت اینستاگرام برای تشویق مردم به در خانه ماندن بود؛ زیرا اینستاگرام، محلی برای عرضه عکس های غذاهای رستورانی، مسافرت ها و دورهمی ها بود که با شیوع کروناویروس همه این رفتارها باعث مبتلا شدن بیشتر و در نتیجه جان باختگان بیشتر نیز می شد. اولین استیکر اینستاگرام در این دوره، خیلی مستقیم به در خانه ماندن اشاره نمود و قسمتی جداگانه در اولین ردیف استوری ها را به استوری هایی که از این استیکر استفاده می کردند اختصاص داد. سپس استیکرهای بعدی را برای پشتیبانی این مفهوم و ارزش سازی آن، طراحی و افزود.

در این باره بخوانید:

چرا میل مردم به گفت وگوی زنده در شبکه های اجتماعی بالا رفته است؟

بایدها و نبایدهای جلسات آنلاین؛ 5 نکته برای مدیریت جلسه ها

برداشتی از: سوشال مدیا تودی

منبع: ایرنا زندگی

به "کمک&zwnjهای استیکری اینستاگرام به کنترل کروناویروس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمک&zwnjهای استیکری اینستاگرام به کنترل کروناویروس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید