کنایه مدیر پرسپولیس به باشگاه های خواستار تعطیلی لیگ

به گزارش خانه انگلیسی، افشین پیروانی درباره نظراتی که برای ادامه لیگ مطرح می گردد، گفت: یکسری از دوستان پیشنهاد تعطیلی لیگ را داده اند. به نظر می رسد هر کسی بر اساس رتبه اش صحبت می نماید. ما هم به عنوان قهرمان لیگ و جام حذفی و سوپر جام و نیم فصل و صدرنشین بلامنازع بازی ها می گوییم بعد از انتها یافتن مشکل شیوع کرونا، با اصل قرار دادن حفظ و سلامت و جان همگان، بازی ها ادامه پیدا کند. اگر قرار باشد غیر از این اتفاق بیفتد به عنوان یک طرفدار پرسپولیس می گویم که اصلاً عنوانی غیر از به رسمیت شناخته شدن قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم را بر نمی تابیم.

کنایه مدیر پرسپولیس به باشگاه های خواستار تعطیلی لیگ

وی گفت: اصلاً مگر لیگ سال جاری برای موضوع گیت ها و دوربین های امنیتی استادیوم ها دو ماه عقب نیفتاد؟ خب لیگ سال بعد هم دو سه ماه دیرتر آغاز گردد. اتفاقی نمی افتد که اینقدر برخی به تب و تاب افتاده اند تا خود را از گرفتاری رقابت با پرسپولیس رها نمایند. خیلی منطقی تر است که برخی پشت این بیماری سنگر نگیرند.

مدیر تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس، قاعدتاً بیشتر از برخی به سلامت و جان مردم و عوامل تیم ها، برگزارنمایندگان مسابقات و رسانه ها اهمیت می دهد. بهترین بازیکنان اینجا هستند. اکثریت طرفداران فوتبال، پرسپولیسی هستند. بیشترین فعالیت رسانه ای در ورزش نیز در حوزه پرسپولیس انجام می گردد، پس بیشتر از آنها درگیر این مسأله هستیم و سلامت و جان همه مردم، خط قرمز ما است.

منبع: ایران ورزشی

به "کنایه مدیر پرسپولیس به باشگاه های خواستار تعطیلی لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه مدیر پرسپولیس به باشگاه های خواستار تعطیلی لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید