حضور دروازه بان اخراجی پرسپولیس در میان تشویق بی امان گل محمدی

به گزارش خانه انگلیسی، ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم از ساعت 20:30 شامگاه امروز در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور در استادیوم آزادی شروع شد.

حضور دروازه بان اخراجی پرسپولیس در میان تشویق بی امان گل محمدی

*هواداران تیم فوتبال پرسپولیس پس از مدتها توانستند بازی تیم خود را از نزدیک دیدن نمایند. نزدیک به 20 هزار دیدنگر پرسپولیس بازی دو تیم را در حالی از نزدیک دیدن می کردند که حدود 300 نفر نیز برای تشویق آلومینیوم اراک در استادیوم حضور داشتند.

*حامد لک دروازه بان پرسپولیس که چند هفته ای است به علت بی انضباطی اجازه حضور در تمرینات این تیم را ندارد به عنوان دیدنگر در استادیوم آزادی حاضر شد. او در حالی در جایگاه ویژه استادیوم آزادی به دیدنی بازی این بازی نشست که یحیی گل محمدی بارها از سوی هواداران تشویق شد تا هواداران پرسپولیس نشان دهند پشت سر تصمیم سرمربی خود هستند.

* فرشاد فرجی در صحنه ای که پرسپولیس گل اول را دریافت کرد به شدت از ناحیه زانو آسیب دید تا مجبور گردد زمین مسابقه را با برانکارد در دقیقه 23 ترک کند. فرجی از شدت ناراحتی به علت مصدومیت اشک می ریخت تا نیمکت نشینان این تیم برای دلجویی بالای سر او حاضر شوند.

* هواداران پرسپولیس هنگام حضور رضا درویش مدیرعامل این باشگاه در جایگاه ویژه از او خواستند تا خواسته های یحیی گل محمدی را برای فصل آینده برآورده نمایند تا این تیم با مشکل کمبود بازیکن روبرو نگردد.

* فرشاد فرجی پس از حضور در کنار نیمکت پرسپولیس نتوانست درد خود را تحمل کند تا همچنان با استفاده از برانکارد به رختکن منتقل شده و آنجا تحت مداوای پزشک تیم قرار بگیرد.

* هواداران پرسپولیس نسبت به وقفه های ایجاد شده در زمین بازی به علت افتادن بازیکنان آلومینیوم با شعارهای خود اعتراض کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حضور دروازه بان اخراجی پرسپولیس در میان تشویق بی امان گل محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور دروازه بان اخراجی پرسپولیس در میان تشویق بی امان گل محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید